-->

poniedziałek, 5 stycznia 2015

#140 Liebster Award!

Hejka!
 
Z całego mojego małego serduszka dziękuję za nominację bloga http://onedirectionlittlesweetangel.blogspot.com/ do Liebster Award! To wywołało naprawdę wielki uśmiech na mojej twarzy i... właściwie odciągnęło mnie od chęci zawieszenia bloga.
 
 
 
Zasady: 

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
 
 
 
Pytania:
 
 
1. Fryzura Harry'ego 2013 vs. 2014?
 
Mhm... Fryzura Hazzy z 2013 była taka typowa dla niego, do takiej łatwo się przyzwyczaiłam, ale, jeśli mam być szczera, nie mam nic do obecnej. Ok, może ma trochę długie włosy, ale wygląda mega uroczo *-*
 
 
2. Jakie jest twoje hobby?
 
Mam ich wiele, mogłabym wymieniać w nieskończoność a i tak pewnie bym coś pominęła, ale takie główne to... pisanie, czytanie fanfictions, bazgranie ołówkiem po kartce, wyżywanie się na ludziach, wpieprzanie słodyczy i twitter.
 
 
3. Kolor oczu?
 
Chyba niebieski, chociaż czasem są szare.
 
 
4. Ulubiony album chłopców?
 
Nie mam ulubionego, każda z ich płyt jest mega, naprawdę to doceniam, ale obecnie mam faze na FOUR... nie dziwne, skoro dopiero co wyszła, prawda? To chyba normalne.
 
 
5. Jakie jest twoje największe marzenie?
 
Em... Moje największe marzenie się spełniło. Zdaję sobie sprawę, jak wiele szczęścia posiadam, nie każdemu to się udaje. Gdzieś tam z tyłu głowy pojawia mi się myśl, żeby pojechać na kolejny koncert... Ale to na razie odległa przyszłość.
 
6. Twój ulubiony owoc?
 
Cytryna.
 
 
7. Masz jakieś fobie? Jeśli tak, wymień je.
 
Jest ich tak dużo, nie znam ich nazw, chociaż zdaję sobie sprawę, że takowe mają... Przede wszystkim boję się pająków (chociaż po tych wszystkich latach już trochę mniej!), nowych ludzi (taa... aspołeczna), swoich snów i tego, że staną się rzeczywistością, co dalej... Aha, boję się mojej nauczycielki od polskiego. Wygląda jak mały, podstępny zgred O.o
 
 
8. Wolisz chłopców z XFactor czy może bardziej podobają ci się obecnie?
 
1D z X-Factora to z pewnością piękne czasy, ale już nie powrócą. Z pewnością były to piękne momenty. Generalnie, jeśli patrzeć na sukces, w tej chwili mają lepiej... 4 płyty, trasa po całym świecie (prócz Polski), koncerty na stadionach, platyny w 79 krajach... Jestem z nich niesamowicie dumna i mam to gdzieś, że nie są tymi samymi idiotami ze schodów. Trochę wydorośleli, to fakt, ale nie ma się co dziwić, minęły 4 lata, prawda? Dla mnie nie liczy się, czy będą zawsze tacy sami. Chodzi o moment działania, o pracę, którą oni wykonują już 4 lata. Boszz, oni się tam w środku nie zmieniają, tylko są trochę... hmm... mądrzejsi, tyle. Moja miłość się do nich nie zmienia, chyba, że możliwe jest, że się zwiększa.
 
 
9. Jaki jest według ciebie najlepszy tekst One Direction?
 
Każdy ich tekst jest najlepszy.
 
 
10. Jak wyglądałaby twoja wymarzona randka?
 
Hmm... To trudne pytanie, bo nie myślę o takich rzeczach. Powinnam się dobrze bawić i nie czuć skrępowana w towarzystwie tej osoby. I dużo się śmiać. Myślę, że Wesołe Miasteczko (ale nie takie banalne), a najlepiej Disneyland byłby idealnym miejscem. Lubię dużo wrażeń!
 
 
11. Którego z chłopców chciałbyś/chciałabyś poznać najpierw?
 
Chciałabym ich poznać wszystkich na raz. Po prostu, iść sobie ulicą, wpaść na nich, zakochać się z wzajemnością i ożenić. Kreatywnie, co nie?
 
 
 
 
Moje pytania:
 
 
1. Co byś zrobił/zrobiła z 1mln pieniędzy?
 
2. Książka, która diametralnie odmieniła twoje życie i nie możesz przestać o niej myśleć?
 
3. Ile masz blogów? Jeśli jest ich za dużo, żeby wymienić, to podaj swój pierwszy, ostatni i ulubiony.
 
4. Oceń swoją kreatywność w skali 1-100.
 
5. Twoi wszyscy idole?
 
6. Plany na przyszłość?
 
7. Najładniejsze imię żeńskie i męskie zza granicy?
 
8. Wymarzony sylwester?
 
9. Wymyślony przyjaciel z dzieciństwa?
 
10. Wierzysz w "miłość od pierwszego wejrzenia"?
 
11. Co cię natchnęło do założenia bloga?
 
 
 
Nominuję:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I zapraszam na te blogi. Są naprawdę świetne :)
 
 
Jeszcze raz baaardzo dziękuję za nominację, do następnego posta!
 
Agawa♥ xx 

6 komentarzy:

  1. Słuchajcie!! Marzenie o koncercie być może mogą się spełnić! Głosujcie!! http://1d.gigalize.com/pl/OneDirection.html . A tak przy okazji to twój bloog jest meega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rozgłaszałam już na twitterze :) oo, dziękuję, miło, że komuś się podoba to coś xx

      Usuń
  2. Mały, podstępny zgred? Ha ha ha ha ha nie mogę przestać się śmiać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy :) cieszę się, że miałam okazję cię nominować, kocham twojego bloga x

      Usuń
  4. Gdzie chodzisz do szkoły, jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K