-->

niedziela, 26 października 2014

STEAL MY GIRL!

Witajcie!
 
Pozwólcie, że od razu przejdę do sedna. W sobotę, dokładnie o 17:00 polskiego czasu został opublikowany teledysk do

STEAL MY GIRL!

 
Wybaczcie mi opóźnienie z postem, ale musiałam wyjechać, żeby go obejrzeć, gdyż w domu mam zbyt słaby transfer.

Trochę słów ode mnie: Jestem naprawdę zszokowana tym teledyskiem. Chciałabym napisać tak wiele, ale brak mi słów. Po prostu... genialne! svusbvrdb
 
Parę zdjątek z teledysku:

 


 



 
 
 
 
 

    



 
 
 
 
GIFY:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
Pozostałe (nie użyte w teledysku):
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Uwielbiam rysunkowe przeróbki, a ta jest chyba najlepsza!
 
 

To zdjęcie mnie tak jakby zabiło...

 
Porozmawiajmy teraz o tym, jak wygląda Louis z Eli (małpką):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ON PRAWIE POCAŁOWAŁ TĘ MAŁPKĘ! Spróbujcie mi wmówić, że to nie jest miłość♥
 
Odnośnie rekordu: na chwilę obecną na stronie wyświetla się nieco ponad 6,6 mln wyświetleń. Wynik może się jednak zmienić, gdyż
 
1) po opublikowaniu teledysku liczba wyświetleń wynosiła: "ponad 301" z liczbą 635tys. polubieni, co wydaje się odrobinkę dziwne
 
2) Oficjalne konto VEVO napisało, że odpowiedź podadzą w poniedziałek, bo mają problemy z liczeniem.

PROBLEMY Z LICZENIEM

P R O B L E M Y   Z   L I C Z E N I E M
 
P R O B L E M Y
Z
L I C Z E N I E M
 
Mówcie, co chcecie, ja tam wiem swoje :P

W każdym razie mam nadzieję, że jednak udało nam się pobić rekord, niestety, w tym roku nie mogłam spamować razem z Wami :c
 
 
 
Żegnam Was FanArtami:
 
 
 
Do następnego posta!
 
Agawa♥ xx
 

3 komentarze:

  1. Pojechałaś gdzieś specjalnie, żeby obejrzeć teledysk?

    OdpowiedzUsuń
  2. Our tanks for industry are designed to provide a safe and efficient way to store and transport a wide range of materials, including chemicals, water, and other liquids. These tanks are built to meet the highest safety standards and regulations, ensuring that your materials are stored and transported in a way that minimizes the risk of accidents or spills.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K