-->

poniedziałek, 1 września 2014

#130 Z serii: #1D jako...- cz. 9

Witajcie!

Nadszedł ten straszny dzień, jakim jest dzień 1 września. I... koniec wakacji.
Jak sobie poradziliście? Jeśli chodzi o mnie to myślałam, że będzie gorzej :)
Przejdźmy do posta...

81. *1D jako kucharze*
Louis : W tych spodniach nie widać mojego tyłeczka
 
Zayn : Jaki jestem piękny *przegląda się w chochli*
 
Liam : Aaaa ile tu łyżek AAA łyżki atakują *biega po całej kuchni*
 
Niall : Ile tu jedzenia jestem w raju
 
Harry : Idę zagadać do tej laski

 
 82. *1D złodzieje*

 
*Zayn wyrywa staruszce torebkę*
Zayn : Zero luster ! nic nie warta ta torebka
 
Liam : Oddawaj pani ta torebkę *wyrywa torebkę z rąk starszej pani* ja bardzo przepraszam to jest
pani a nie moje jeszcze raz przepraszam
 
Niall : *wyrywa torebkę staruszce* zero żarcia !
 
Harry :*wyrywa staruszce torebkę* o to jest pani telefon ? zapiszę sb pani nr telefonu
 
Louis : Ładny mam tyłeczek *wypina się starszej pani*
 
 83. *1D jako kosmonauci*

Harry : Ja latam , ja latam jak ptaszek łiiiii łii
 
Niall : O nie moje jedzenie wypadło mi z kieszeni , jedzonko wracaj do mnie nie leć do otchłani kosmicznej.
 
Liam : Jaka piękna planeta *robi zdjęcie*
 
Zayn : Tu nie ma żadnych luster ! co za głupa planeta jest jakaś planeta na której są lustra ?
 
Louis : Ja pływam ja pływam *udaje że pływa*
 84. *1D jako więźniowie*

Louis : WOW paski od stóp do głów ale ten strój nie eksponuje mojego tyłeczka
 
Harry : Hej mała *zwraca się do policjantki* jak wyjdę z tego pudła to się z tobą umówię
Niall : Kiedy pora na obiad !!
 
Liam : Dlaczego nas nie wypuścicie łełełe ja chcę do domu oglądać Toy Story !
 
Zayn : No no przystojniaku jakie z ciebie ciacho pasują do ciebie te paski.
 

 
85. 1D jako...Spadochroniarze

Zayn-parzcie ten wiatr psuje mi włosy ja nie skacze!

Liam-Ja się boje ja chyba nei skocze aa! Czekaj Louis co ty robisz ?

Louis-*Biegnie do przodu popychając wszystkich* Na BOMBE !!!!!

Niall-Aaaaaa Louis mogłeś uprzedzić dopiero co jadłem kanapkę chyba mi..*rzyga*

Harry-Fuuuj on rzyga zabierzcie mnie stąd!

 
 
 86.1D jako...Psy

Harry-Ej patrzcie jaki koteczek Louis dawaj pogonimy ją ok.?

Louis-Nie, nie chcę, ja idę pogonić Keviny !

Zayn-Musze sb oblizać futerko bo jest jakieś takie sztywne

Niall-Ooo patrzcie ona niesie jakieś smakołyki idę..

Liam-*Cały czas przy pani* I widzi pani jakie psy do domu sprowadza ?!
 

 
 
 87.1D jako...Ratownicy

Liam-Patrzcie ona się topi pomocy co ja mam zrobić ?!

Harry-Spokojnie ja to zrobię znam sie na sztucznym oddychaniu ;)

Niall-Ej patrzcie nie dojedzone ciasteczko widzę na wodzie idę go uratować

Zayn-Ja tam wam nie pomogę ja się opalam trzeba jakoś wyglądać jak przyjdzie szef

Louis-*wychodzi w kąpielówkach w marchewki* Ej chłopaki czy te kąpielówki nie są słodkie ?
 

 
 88.1D jako...Starsi Panowie

Louis-Może i mam 80 lat ale tyłeczek wciąż mam Sekszi

Harry-No hej piękna masz ochotę na małe co nieco?

Niall-ej chłopaki czy któryś włoży mi te łyżeczkę do zupy w usta bo ja jakoś nie trafiam

Liam-Jaką łyżeczkę Niall z daleka ode mnie z nią!

Zayn-Niall czekaj tylko poprawie grzywkę i już idę..

 
 
 
89.1D jako...Dziewczyny

Harry-Wooow jaki przystojniaczek

Louis-Czy te spodnie nie pogrubiają mi tyłeczka ?

Zayn-Moja fryzura chyba trochę oklapła

Liam-Harry nigdzie nie idziesz najpierw posprzątasz w łazience tam jest pełno twoich włosów!

Niall-Skoro nikt nie patrzy to ja idę na randkę do Nandos

 
 
90.1D jako...Kucharze

Louis-Mmmm przepyszna zupa ,ale czegoś jej brakuje , ah tak marcheweczek !

Zayn-Jezu nawet w łyżce jestem śliczny !

Liam-OMG !!!! Ile tu łyżek zabierzcie mnie stąd!!!!!

Niall-No wreszcie idealna praca dla mnie ! Tyle tu jedzenia, aż mi ślinka cieknie !!!!

Harry-No to co chłopaki czas wybrać jakąś kuchareczkę do nas potrzebna nam pomoc ja mogę pierwszy !

______________________________
 
 
Agawa♥ xx

 

3 komentarze:

Szablon by S1K