-->

piątek, 29 sierpnia 2014

#129 Happy Birthday Liam!

Witajcie!

Dzisiaj wielki wielki dzień! Tak, 29.08, Liam James Payne obchodzi swoje 21 urodziny!
Ten Aniołek o wielkim sercu i ambicjach dziś jest lifesaver'em milionów osób!






 











 
Tak, to ten chłopak poszedł do X- Factora i.. odpadł.
Ale się nie poddał! Walczył do końca, bo chciał "coś udowodnić".








I chodź minęło już tyle lat... Nasz Liam się nie zmienił. No, może z wyglądu:




Jak tu go nie kochać? To najwspanialszy człowiek na świecie.

EDIT:



A oto jeden z moich ulubionych vine'ów, w którym oczywiście główną rolę odgrywa nasz
bohater:
 


A na koniec... Oto krótki filmik, który zrobiłam na szybko ;) Zdaję sb sprawę, że
jest niedopracowany, ale nie miałam zbytnio czasu...


To na tyle... jeszcze raz:
Happy Birthday Liam!

Agawa♥ xx

P.S. Nwm jak wy, ale ja nie miałam zamiar odpuścić obiadu (aktualnie w restauracji), z którego składała się zupa... Więc postanowiłam, że wypiję jednym chaustem z talerza, ale nie wiedziałam, że to była zupa paprykowa i teraz mnie piecze język :P



1 komentarz:

Szablon by S1K