-->

niedziela, 11 maja 2014

#93 Krótkie kawały i suchary z One Direction- cz. 1

Witajcie!

Postanowiłam, że zrobię serie kawałów o 1D- takich króciutkich, z sucharami itp. na poprawę humoru ;) Dzisiaj cz. 1.


1. Lou: No liż go ! Harry: Nie mieści się !
Lou: To wepcham go mocniej !
Harry: Nie da rady.
Liam: Yyy.. Chłopaki co Wy robicie ?
Harry: Louis kupił mi lizaka. A co ?
Liam: No nic...

2. Lou: No pchaj !
Zayn: Pcham ! Liam wciągnij ten brzuch !
Ty: A rozpięliście zamek, idioci ?
Niall: Osz Ty, tu jest zamek. 

Harry: Cicho. Liam jest farciarzem, że będziesz jego żoną. 
Ty: Wiem. 

3. Nauczyciel: W jaki sposób możemy oszczędzać wodę ?
 Ktoś: Zakręcić wodę podczas gdy myjesz swoje zęby.
 Ja: Prysznic z One Direction

3. Ty: Kochanie? Gdzie jesteś?
Lou: Siedzę nad wodą i myślę o tobie! 
Ty: Jesteś w kiblu tak? 
Lou: Może…

4. Zayn: KTO? kto rozbił moje lustra?
Harry: Co wiesz.. przypadkowo potknąłem się w łazience i rozbiłem kilka..
Zayn: Co ty zrobiłeś? Już biegnij do sklepu póki jest 50% taniej

5. Niall: WSTAWAĆ! Horanek jest głodny a mleczne kanapki nie chcą mu same spadać z nieba!

6. Harry: Zayn, co ci powiedział Niall kiedy zjadłeś mu kanapkę?
Zayn: Mam pominąć przekleństwa?
Harry: Tak
Zayn: To nic nie powiedział

7. Harry: Nie jestem puszczalski! mogę wyliczyć osoby z którymi spałem tylko na jeden ręce!
Zayn: Taa, jeśli ta ręka trzymałaby kalkulator


8. Córka: Mamoooo!
Ty: Co?
C: Kto to One Direction?
Ty: To taki świetny zespół który grał za moich lat...
C: Bo znalazłam plakaty na strychu.
Ty: To fajnie.
C: Widzisz tego blondyna? Nie uważasz, że jest gorący?
Niall: Twoja mama dobrze wie, że jestem gorący!

C: OMG. Powiedziałam, że tata jest gorący!

9. Był sobie Liam, Zayn i Louis. Każdy z nich miał podnieść pralkę tak, by się nie rozbiła.
Liam podniósł pralkę, rozbiła się.
Zayn podniósł pralkę, rozbiła się.
Louis podniósł pralkę i nie rozbiła się.
Zayn& Liam: Jak to zrobiłeś?
Louis: DŁUŻSZE ŻYCIE KAŻDEJ PRALKI TO CALGON!

10. Co robi Harry w pracy ?
- Harruje ;D

No oki to ja się żegnam ;)

Agawa♥ xx




6 komentarzy:

  1. Co robi Harry w pracy ?
    - Harruje
    hahaha nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ci mowie masz taki talent. Czadowe to jest :)

    Kate Horan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki ;) ale nie wszystkie są moje, ja je po prostu wyszukuję

      Usuń
  3. :je.he fajny kawał xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 są najlepsze

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K