-->

środa, 21 maja 2014

#95 Zaległe, "całkiem normalne" newsy

Hejka!
 
Tak sobie patrzę i patrzę i zaniedbałam newsy ;c
 
Chłopcy ogłosili nową trasę na rok 2015- "On The Road Again Tour"
 
 
Będzie ona obejmowała część Afryki i Azji. Sesja zdjęciowa:
 
Japonia:

 

Republika Południowej Afryki:

 Hongkong:
Tailandia:

 Singapur:
 
Indonezja:
Australia:


Dubaj:

 Filipiny:

(via. 1DTeam)
 
Taki tam jeden z filmików promujących:
 
 
Interesująca aktywność chłopaków:

Niall:

"Nie mogę się doczekać powrotu do domu! Nie byłem tam od czasu Świąt Bożego Narodzenia!"
IG:




Czas na Liama:

 IG:

"Kocham mój dom, chciałem dodać swoje zdjęcie, ale jestem chwilowo lekko pijany, no nic podziwiajcie widoki"



Zayn:

Harry:
 


Louis:

"Wszystkiego najlepszego dla @ozzy_goldman! Miej fajny dzień!"

"Południowa Ameryka była cudowna! Świetna! Dziękuję wsyztskim!'

"Koncerty były świetne!"
 
"Przygnębiony z powodu Doncaster :("

"Kocham trasę coraz bardziej!"



 Zayn w okolicach koncertu LM:
 
Awwww
 


 


Sexidło mrau ♥
 
Lottie na TT:
 


Doris i Ernest:
 




Lux:
 


I na koniec ślicznotka Gemma:
 
 



Oh no i okazało się, że to jednak nie był koniec xD No dobra, był, wiem, przynudzam.
 
Bez koma na koniec ;D

Albo jednak z komem: Harry przyciąga staniki jak magnez hahaha
 
 
 
 
Agawa♥ xx


 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K