-->

niedziela, 22 czerwca 2014

#104 Z serii: #1D jako...- cz. 3


Hejka!
 
Dzisiaj tak szybciutko daję wam 1D jako, bo aktualnie żadnych pomysłów nie mam.

Enjoy :D
 

21. #1Djako jurorzy talent show

Liam: Jesteś śliczna i miła ale to nie twój dzień przepraszam

Niall: Hahah o kurwa

Louis: To było do dupy spadaj

22. #1Djako księża

Liam: nie uprawiajcie seksu przed ślubem!

Harry: hahaha, on żartował, jebcie się z kim chcecie!"

23. #1Djako... raperzy.

Niall: Mówię w konkrecie, gustuje w każdym kotlecie, do Nandos chodzę i kobiety uwodzę!

24. #1Djako rzeźbiarze.

Liam: Patrz na to dzieło. Zakochałem się

Niall: Przecież to Sophia

Liam: I dlatego się zakochałem.

25. #1Djako malarze

Zayn: Namaluję autoportret

Niall: Namaluję frytki

Hazza: Nagie modelki

Lou:Płótno w paski

Liam: Walić to, zrobię twitcama

26. #1Djako sprzedawcy w KFC

L:Wszystko gratis, do tego dorzucę frytki i kupon zniżkowy.

Lou: Usmażyli Kevina!!

N:To ja to miałem sprzedawać?

27. #1Djako... policjanci

Liam: Dowód i prawo jazdy poprosze

Ty: Ale ja zapomnialam (płaczesz)

Liam: Ojej nie płacz możesz jechać dalej

28. #1Djako .... żule.

Zayn : Nawet po pijaku zabijam swoim pięknem

Niall : U orzeszki ....... o fuj to nie były orzeszki

29. #1Djako lekarze :

N: Zdecydowanie za mało jesz.

Z: Ale ja jestem śliczny, o czym mu tu. Ah no tak. Wybacz nie wyleczę twojej brzydoty

30. #1Djako.. nauczyciele.

Uczeń: Proszę pana. Nie rozumiem.

Louis: Ja też nie.. Pojebane jakieś.

_________________

Na razie to tyle. Do nexta ;)
 
 
Agawa♥ xx
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K