-->

niedziela, 29 czerwca 2014

#106 Imaginy z gifami- cz. 20

Witajcie!
 
Będę tego żałować, publikując to... Wiem to...
Ale lepiej zrobię to teraz, póki nie myślę normalnie...
 
NIE, wcale nie przejechałam się kolejką Space Loop, po której przewróciło mi się w mózgu,
wcale xD
 
(dla zainteresowanych- https://www.youtube.com/watch?v=6jzIZTSmMno- nie mój filmik)
 
Ale ok. Zaczynamy.
 
 
1. Ty: Louis, wyjeżdżam.
 
Louis: CO? JAK TO? NIE!!!
 
Ty: Przykro mi, Paul stwierdził, że nie mogę dłużej u was siedzieć... Trasa i w ogóle...
 
Louis: Nie pozwolę cię zabrać.

*Później*

Paul: Hej, chłopaki, ja po [T.I.]... Odwiozę ją na lotnisko...
 
Louis: Wynocha! Zayn, pchaj mocniej!



*przychodzisz*

Ty: Hej, Louis, dlaczego to robisz?
 
 
 
 
2. Ktoś: Nienawidzę twojego pokoju.

Ty:


Ktoś: Ani twojej mamy.

Ty:


Ktoś: Ciebie też nie.

Ty:


Ktoś: Ani The Wanted.

Ty:
 
 
 
3. Ty: Zayn?

Zayn: Tak?

Ty: Czemu ze mną jesteś?

Zayn: Co chcesz przez to powiedzieć?
 
Ty: No bo ja...ten... jestem taka nie w twoim typie... taka brzydka i gruba i w ogóle...
 
Zayn:
 
(kocham ten gif)
4.
 
Liam: [T.I.], patrz, jaki przystojniaczek!
 
Louis: No! Tylko brody brakuje...

Ty: .........
 
Liam: Z pewnością się z nim umówisz, no nie?

Niall: Chłopaki, zapeszacie mnie...
 
 
Ty: Uznam to wszystko za normalne... Jak na was.
 
Louis: No ale się z nim umówisz?

Niall:
 
 
5. *koncert*

Harry:
 
 
Ty:
 

*potem, w szkole*

Ty: Spadać lamy, ja tu święta i błogosławiona jestem!
 
6. H: Hej, [T.I.], umówisz się ze mną?
 


Ty:


 
7. Louis: Widzisz to? Tu wytatuujemy mu twoją twarz...
 
 
Ty:
 
Louis: A tutaj napis: "[T.I.] to taka gorąca laska"
 
 
 
8. Zayn: Dawno nie byłaś u mnie w pokoju...
 
Ty: Byłam dzisiaj, sprzątałam tam, gdy ciebie nie było.
 
Zayn: Ale w sensie, że... ze mną... no wiesz...
 

Louis: Widziałem to! Ja opiekunką do dzieci nie będę!
 
 
9. Harry: Chciałem cię zaprosić... No wiesz...
 
 
Niall: Kiedy to ja chciałem...
 
Ty: Niall, wiem, że jesteś słodki i w ogóle...
 
Niall:
 
Harry:
 
Niall: I widzisz? Widzisz? Ma się ten seksapil...
 
 
Harry: A ja się tak ładnie ubrałem...
 
 
Niall: Sorry, ale [T.I.] wychodzi ze mną.
 
Ty: Właściwie to chciałam powiedzieć, że idę z Harrym..

Harry: ...
 
Niall: ...

Harry: Serio?
 
 
Ty: Tak.

Harry:
 
 
Niall: Już nie żyjesz!
 
 
Harry:
 
 
10. (to mi podesłała jedna dziewczyna na TT)
 
Harry: Jeszcze raz powiesz coś niewłaściwego przy [T.I.] o mnie...
 
Zayn: Możesz na mnie liczyć.
 
Harry: Idę się z nią umówić więc siedź cicho.
 
Harry: Hej, [T.I.], bo ja pomyślałem sobie...
 
 
Zayn: A Harry ma bokserki w serduszka...
 
 
Harry: ZAYN!
 
 
Zayn: Ups...
 
 
No, wiem, że okropne, nie musicie mi tego uświadamiać.
 
Dziś winę zwalam na Space Loop, następnym razem nie będę miała na co :/
 
Co ja mówię, następnego razu nie będzie xD
 
Dobra, bo mam skojarzenia :3
 
Żegnajcie!
 
Agawa♥ xx
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K