-->

sobota, 5 kwietnia 2014

#78 Imaginy z gifami- cz. 18

Witajcie!
 
Dzisiaj mam dla was imagify :D

Haha obejrzyjcie to sobie!

http://www.capitalfm.com/artists/one-direction/news/the-muppets-little-things-cover/
 
1.Ktoś: Ta cała [T.I.] to jest taka słaba! Uderzyłem ją i od razu się przewaliła!
 
Harry: UDERZYŁEŚ [T.I.]?????!!!!!!
Już po tobie!!!!!!!!!!!
 


2. Tata Louisa: I wiesz, skoro bierzesz ślub z [T.I.]...
 
Louis: Tak?
 
TL: To mam nadzieję, że staniesz się poważniejszy i bardziej odpowiedzialny!
 
Louis: Hahahaha.... What?
 


3. Ty: Harry?
 
H: Tak?
 
Ty: Mam dzisiaj ochotę....
 
 
Ty: Na ciasteczka. Kupiłbyś, jak będziesz iść do sklepu?
 
4. Niall wybrał się na twój mecz koszykówki.
 
*trafiasz do kosza*
 
Niall: TAAAAK!
 
 
5. Ty: Lou, zaraz wrócę.
 
Louis: A gdzie idziesz?
 
Ty: No do toalety. Poczekasz grzecznie?
 
Louis: Oczywiście.
 

6. Liam: [T.I.]?
 
Ty: Tak?
 
Liam: Zostaniesz moją dziewczyną?
 
Ty: Hmmm...
 
Liam: *czeka na odpowiedź*
 
 

 
Ty: No oki.
 
Liam:
 
 
7. *Niall przyjechał po cb pod dom*
 
Ty: *wyglądasz przez okno*
 
Niall: *chce seksownie wyjść z auta*
 
 
8. *Wigilia*
 
Ty: Ubieramy choinkę?
 
Chłopacy: TAAAK!
 
 
*później*
 
Ty: Harry, te bomki...
 
H: Tak?
 
Ty: One chyba powinny być na choince...
 
H: Ale na mnie wyglądają lepiej!
 

Ty: Dobra, róbcie, co chcecie! Ja idę po zakupy, jak wrócę, to choinka ma być ubrana!
 
*wracasz*
 
Ty: Co to jest???!!
 
Liam: Choinka w naszym wydaniu!
 
 
9. *Zayn z waszym nowonarodzonym dzieckim*
 
 
10. 1D: I to ty? Ty skrzywdziłeś naszą [T.I.]????
 
 

Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K