-->

czwartek, 3 kwietnia 2014

#77 Imaginy z gifami- cz. 17

Witajcie!
 
Dzisiaj czas znów na imagify! Bo przecież stworzyłam tego bloga z myślą,
że będę dodawała głównie imaginy z gifami a robię wszystko inne.

Haha wieszłam sobie na one-direction-poland.blogspot.com
i takie fajne dziewczyny wkręciły czytelników bloga z okazji Prima Aprilis!

Napisały, że Harry odchodzi z zespołu, że to jest oficjalnie potwierdzone.
A potem zaczęłam czytać komentarze i poryczałam się ze śmiechu xD
 
 
1. Ty: Nie mogę wziąć was obu do kina...
 
Zayn: Ja pójdę!!!!!
 
Louis: NIE! Ja!
 
Zayn: Odwal się byłem pierwszy!
 
 
2. Harry: Patrz, co dostałeś od [T.I.]!
 
Liam: Hmm?
 
Harry: No wiesz, bo ona chodzi na zajęcia plastyczno- techniczne i ci to przysłała!
 
Liam: Aha... Przymierzę później...
 
Harry: No błagam, zrobisz jej przykrość!
 
Liam: No okej....
 


3. *wchodzisz do pokoju i widzisz klękającego Hazzę z kwiatami w rękach*
 
Harry: [T.I.]?
 
Ty: Tak?
 
Harry: Wyjdziesz za mnie?
 


4. *pokłóciłaś się z Harrym*
 
Harry: Haha, i jeszcze nabałaganię jej trochę w pokoju....
 
 
5. *przechodzisz obok drzwi, za którymi szeptają chłopcy*
 
Zayn: No to jej zapytaj!
 
Niall: Ale co jak się nie zgodzi?
 
Zayn: Po prostu ją spytaj!
 
Niall: Ok.
 
*wchodzisz do pokoju*
 
Niall: Hej, [T.I.]...
 
Ty: Tak? *pytasz podekscytowana*
 
Niall: Zrobisz mi kanapkę?
 


6. *jesteś na koncercie 1D, w pierwszym rzędzie*
 
*Louis cię zauważa*

Louis: WOOOOOW!
 


7. Niall: I duże, bardzo duże... I piękne...
 
Ty: Niall? Co ty wygadujesz?
 
Niall: Nie mam pojęcia. Wprawiasz mnie w onieśmielenie.
 
 
8. Harry: Coś mi w krzyżu stryka...
 
Zayn: Mmm... Sam chciałbym sobie kupić takie perfumy....
 
Louis: Czy moglibyśmy już skończyć tę reklamę? Muszę do kibla!
 



9. *Harry zobaczył, jak się wyglebałaś*
 
Harry: hHahahahahahahahahahahhaa.... Interesujące...
 
 
10. via. Imaginyoonedirection
 
To takie smutne ;(
 
Zayn zobaczył Nialla, który siedział na swoim łóżku w pokoju. Westchnął i stanął w drzwiach.*
Zayn: co robisz stary? *spytał i Niall przemówił, jego głos był ledwo słyszalny.*
Niall: Czekam na [T.I], aż wróci do domu *powiedział mu i Zayn pokręcił głową.*
Zayn: Stary ona odeszła...to już miesiąc od jej śmierci.. *powiedział mu, ale on pokręcił głową.*Niall: ona nadal tu jest *powiedział i łzy zaczeły spływać mu po policzkach.*


 
Agawa♥




1 komentarz:

Szablon by S1K