-->

wtorek, 8 kwietnia 2014

#79 Z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAKI PIJANY- cz. 7


Witajcie!
 
Specjalnie dla was już 8 cz. z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAKI PIJANY!

Sorki, że tak długo nie było postów. I WIEM, powinnam dodać imagina, ale to
może kiedyś xD

71. Niall: Nie byłem aż tak pijany...
Harry: Stary zakosiłeś mamie obrączkę, mówiąc:  Frodo musimy zniszczyć ten pierścień.
 

72. Louis - Nie byłem aż tak pijany.
Liam - Stary podszedłeś do lwa w ZOO i pytałeś o drogę do Narnii.

 73. Louis - Nie byłem aż tak pijany.
Niall - Tsa, wszedłeś na dach i chciałeś wejść do mieszkania przez komin tak jak Święty Mikołaj.
Louis - No przecież mówię że nie byłem pijany.
Niall - ...

 74. Liam - Nie byłem aż tak pijany.
Harry - Przyczepiłeś sobie dzwonek do wisiorka i myślałeś że jesteś owcą.
 
75.  Liam - Nie byłem aż tak pijany.
Harry - Podeszłeś do Paula i pytałeś co on robi że jest taki chudy.

 76.  Niall -Nie byłem aż tak pijany.
Louis - Powiedziałeś że idziesz na dietę i że już nigdy nie ruszysz pizzy.
Niall - OMG !!! CO JA ZROBIŁEM ?!?!
 

77. Louis: Nie byłem, aż tak pijany...
Zayn: Stary wrzuciłeś swoją mamę do basenu, krzycząc "UWOLNIĆ ORKĘ".
 
78. Niall: Nie byłem aż taki pijany!
Liam: Stary, powiedziałeś, że Zayn nie ocieka seksem!

79. Louis: Nie byłem aż taki pijany!
Harry: Latałeś po domu z kocem i krzyczałeś: SUPERMAN!

80. Harry: Nie byłem ąz taki pijany!
Niall: Stwierdziłeś, że Larry nie istnieje!





Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K