-->

sobota, 19 kwietnia 2014

#87 NABIJAMY!

Pościk krótki, bo jednak nie wyjechałam, ale nabijam wyświetlenia!
Licznik rozwalił się już po 10 minutach, potem się odciął, potem się zaciął, potem się odciął
i teraz znowu się zaciął :c
Mimo to nabijamy bo wyniki będą na końcu!
DALEJ SIOSTRY DAMY RADĘ!!!

Łapajcie foty a ja lece!



Haha Lou jaki faceplam!

Ja umiem też taką gwiazdę! Przypadek? Nie sądzę...


Jeszcze tylko nadmienię, że obecnie zacięło się na 4 537 970 wyświetleniach,
czyli prawie 5 mln! Dajecie, musi być przynajmniej 9 mln 300 tys,

NIE PODDAJEMY SIĘ I NIE TRACIMY NADZIEI!
Może to właśnie dzięki TOBIE uda nam się pobic rekord?
I nie myśl sobie, że jedna osoba w tę czy we wtą nie robi różnicy, bo gdyby każdy tak myślał,
nie nabilibyśmy nic!
A na TT są akcje takie jak:
Watching You And I Of 1D In VEVO
You & I
Harrego
Z czego oczywiście ta druga już wygasła :P
To z Benem mnie rozwaliło!

OK ja idę nabijać mamy jeszcze 3h i spamować na TT i na YT hasłem 1D COME TO POLAND!
NABIJAJCIE!
ZRÓBMY TO DLA NICH!

UDOSTĘPNIAĆ TO!
Agawa♥ xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K