-->

niedziela, 13 kwietnia 2014

#82 z serii: #1D jako...- cz. 1

Witajcie!
 
Woooawoa, cały czas jaram się You & I!!!!!!
Przypominam, że premiera teledysku 18 kwietnia, godzina nieznana...
 
Newsy dodam jutro albo pojutrze, a teraz macie nową serię pt. "1D jako".
Zaczynamy!
 
 
 
1. #1Djako .... Sklepikarze
Li: jabłuszka kupujcie jabłuszka!
Z: album LM kupujcie albumy LM!
L: Marchewki wpierdalać marchewki!
 
2. #1Djako kierowcy
Policjant: Proszę dokumenty.
Louis: Nie mam.
Policjant: To idziemy
Louis: To idźcie.
 
 3. #1Djako kucharze
Zayn: Liam, podaj mi łyżkę.
Liam: Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Ły Łyżkę?
 
4. #1Djako Przedszkolanki.
Ktoś odpiera dziecko: Ale to nie jest moje dziecko
Louis: A co za różnica i tak Pani jutro je przyprowadzi
 
5. #1Djako poeci
HARRY: jestem nagi jestem Harry zaraz jebnę dwa suchary
 
6.  #1Djako.. przedszkolanki.
Louis: CZEGO KURWA RYCZYSZ?
Liam: Biedne dziecko, chce smoczka.
Niall: Pewnie głodne"
 
 
7. #1Djako.. policjanci.
Harry: Słuchaj, albo płacisz 800 zł, albo dajesz numer do swojej matki i zapominamy o sprawie.
 
8. #1Djako KSIĘŻA:
Ktoś: Ukradłem samochód.
Lou: Odpuszczam Ci grzechy. Bóg zapłać.
Ktoś: No i wtedy... potrąciłem gołębia.
Lou: GIŃ W PIEKLE!!
 
9. #1Djako ... hejterzy
ktoś :Polecisz mi jakiś horror?
Louis : Nowy teledysk The Wanted.
 
10. #1Djako *Louis jako Jasnowidz*
 Lou: Tylko ja wiem kto jest ojcem Pablito. I co zazdro, dziwko?
 
via. Znajomi z TT ;)
 
 
_________________________________________________
 Dziękuję za uwagę lecę już :D Jeśli chcecie więcej, to ślicznie proszę o komentarze...
Co ci szkodzi, to tylko 1 min twojego życia, a dla mnie 10 min skakania xD
 
(mmm... cudowne)
Agawa♥

2 komentarze:

Szablon by S1K