-->

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

#83 Bardzo dużo news ;)

Witajcie!
 
Ja dziś dodaję posta w godzinach popołudniowych, bo zaspałam do szkoły xD
 
Czas na newsy....! Jest ich dużo, doceńcie to, bo siedziałam nad nimi 2,5 h!
 
Woawo!
 
Zayn podczas prób jeździł sobie na gokarcie:
 
 
 
Liam będzie dzisiaj o 7 p.m. czasu UK, czyli naszej 20:00 w "The Hits Radio".
Tutaj znalazłam dla was linka:
 

 
 
1D o koncercie w Japonii:
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka
 
1D za kulisami dla Nabisco:
 
(polecam obejrzeć bo naprawdę fajne)
 
I foty z sesji:













Gemma w gazecie:

 
Coś takiego:
 
Harry odpisał fance na DM (ojoj ♥)
 
 


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Niall też:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

5SOS o Niallu:

Bezpośredni odnośnik do obrazka




Jak sami wiecie, na singlu You & I będą różne wersje. Podaję linki:

Big Payno Remix:

Low Backing Vocals:

Backing Vocals and Lips:

High Backing Vocals:

Lead Vocals:

Vocal Stems:


Zayn w "You&I"

2 dni temu ochroniarz chłopców- Jon- miał urodziny ;)

Kolekcja butów 1D w Holandii:

Bezpośredni odnośnik do obrazka


1D w gazecie Seventeen:


Bezpośredni odnośnik do obrazka
 
Harry przedostatniej nocy był w Kentish Town. Są tam dobre puby i bary :)
 
Hazza wczoraj z fankami w Londynie:
 
 

Twitter:

Niall zmienił ikonkę:




Bezpośredni odnośnik do obrazka
 
I Tweetnął:
"Poszedłem na rower! Cudowny dzień w Londynie!"
 
" Przez ostatnie miesiące miałem obsesję na punkcie stacji kosmicznych! Właśnie
stałem w ogrodzie i ją zobaczyłem"

"Nic nie potrafi wejść pomiędzy?"
 
"Jestem podekscytowany naszym następnym singlem You & I. Zawdzięczamy to wszystko wam!"
 
"Mama właśnie powiedziała mi, że minęły 4 lata odkąd poszedłem do X Factora! Irlandia
idźcie na audycje!"
 
 
ad. do 2 Tweeta- Niall wstawił to na IG:

 
Harry na TT:

"Dziękuję wam za wszystko, co zrobiliście przez ostatnie 4 lata. Nie mogło by być
lepiej, niż to, co zrobiliście dla nas. H. xx"
(chodzi tu o to, że 4 lata temu Harry poszedł do X Factora)
 
"4 lata."
 
"Czy nikt nie lubi buraków? Bo tak mi się wydaje."
 
"Niedługo trasa... Czekam aż będziemy w drodze"
I jeszcze info, że Harry przekroczył 20 mln followersów na TT!
 

Zayn na TT:

" You & I jest naszym następnym singlem :)"


Liam na TT"

"Proszę nie siedźcie przed moim domem, to jedyne miejsce, gdzie mogę
być sobą i nie chcę, żeby ludzie robili mi zdjęci"
(biedny Liaś :( )

"Te dni kiedy ochroniarz śpiewa Beyonce... Czuję się bezpieczny"

 
 Louis na TT:

" Właśnie usłyszałem najbardziej chorą piosenkę na świecie! Kocham ją!"

"Powodzenia dla Bluebell Wood Sally dzisiaj xx"

 
Teraz jeszcze takie słowne info:
 
Story of My Life było na 10 miejscu na liście US Billboard Radio Songs w ostatnim tygodniu.
Story of My Life było na 10 miejscu na liście US Billboard Hot 100 w ostatnim tygodniu.
 
Dzisiaj jest premiera "That Moment" w Australii i Szwecji!
 
A do trasy WWA pozostało... 11 dni!
Do wydania teledysku pozostały... 4 dni!
To wydania singlu pozozstały... 42 dni!
 
Woawoa!

Jeszcze łapcie Gemmę:
 
 
 
I Theo:
 
 
I na koniec znalazłam dla Was coś takiego (cu-do):
 
 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka
 
 
 
I żegnam się do następnego!
 
Agawa♥ xx
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K