-->

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

#127 Z serii: #1D jako...- cz. 8

Hejka!
Dzisiaj przygotowałam dla was kolejną część z serii #1D jako... Miłego czytanka ;)
 

71. 1D jako weterynarze :
 
Harry : Jak myślicie ? Czy zwierzęta też umieją 69 ?
 
Louis : Jakie zwierzę daje marchewki ?
 
Niall : Przyjdzie jakaś zdrowa świnka ? Chętnie zjem udko albo inną część ciała !!
 
Zayn : Nienawidzę tej pracy !! Nie można się tu przejrzeć !
 
Liam : Mój żółw jest chory. Trzeba go wyleczyć. Przez całą noc tylko srał i srał !
 

 
72. 1D jako ginekolodzy : 
Zayn: A ma może pani ze sobą lusterko?
 
Harry: Jak to, to moje dziecko?!
 
Liam: Jakież to będzie urocze dziecię, aniołek, zapewne.
 
Niall: Ma pani w torbie cuksy?
 
Louis: Kupiłem mu koszulkę w paski.

 
73. 1D jako dresy :
 
Niall: przez to stałe chodzenie po blokach zgłodniałem. ej! masz jakiś problem? bo ja tak, jesz
kanapkę, którą ja chcę zjeść!
Zayn: że prawdziwe dresy mają łyse pały? ale moje włosy są takie seksi. dzięki nim jestem taaaaki
gorący!
 
Harry: *zaczepia staruszkę* ma pani jakiś problem? o nie widzę obrączki na palcu. nie będzie pani miała wpier*olu jeśli się ze mną umówisz, maleńka.
 
Louis: boo! *straszy gołębie* o nie co ja robię?! jak te bloki zmieniają człowieka. Kevin czekaj, ja cię kocham!
 
Liam: masz problem? bo wiesz, ja chętnie cię wysłucham i mogę ci pomóc, może się zaprzyjaźnimy? chciałem cię zbić, ale masz *podajesz mu kij* ty mnie zbij. żeby tylko tobie nic się nie stało.


74. 1D jako księżniczki : 
Niall: ale jestem super blond, wpieprzam wszystko i nie tyję. Mieszczę się w każdą moją sukienkę!
 
Zayn: ale sexi wyglądam w tym lustrzanym odbiciu *poprawia włosy*
 
Harry: nasz ogrodnik ma 50 lat, tak? *zaczyna biec do ogrodu* czas na podryw, bejbe!!!
 
Lou: dlaczego do cholery nie projektują sukienek w paski?
 
Liam: jej korona nie błyszczy się tak jak moja, oddam jej moją i przy okazji połowę królestwa.

 
 
75. 1D jako koty : 
Niall: gdzie jest mamusia? *Miau* chcę od niej mleczka! Całe mleczko!!!
 
Zayn: o nie, muszę się wylizać. *miau* no. Już jestem czyściutki.
 
Harry: ciekawe czy moja kocia mama ma koleżanki? *miau* duldałbym mleczko.
 
Louis: dlaczego Kevin mnie goni?? *miau* myślałem, że jesteśmy przyjaciółmi.
 
Liam: cześć dziecko *miau* ok, pobaw się ze mną. Ok ok, ale nie wyrywaj mi ogona..no dobra, jeśli cię to ucieszy...

 
76. 1D jako dziewczyny :
 
Louis: O matko o matko !
 
Liam: Mmm , zgrabna pupcia !
 
Harry: Cycki !!
 
Zayn: Ale ładna jestem !
 
Niall : Jestem za chuda !

 
77. *1D jako sprzątaczki*

Liam : Przepraszam bardzo chłopczyku ale czy ty nie widzisz że ja tu myję podłogę *chłopiec się rozpłakał* przepraszam , przepraszam masz tu pieniążka idź sb coś kupić.
 
Niall : Ja tu myję podłogę , jak chcesz przejść dawaj coś do jedzenia
 
Harry : Dzień dobry pani może pokarzę pani moją sypialnię tylko muszę skończyć sprzątać
 
Louis : W tym ubraniu nie widać moim seksi pośladków.
 
Zayn : Ale te płytki są czyściutkie aż widzę swoje odbicie.

 
 78. *1D jako nauczyciele*

Niall : Nie chciało mi się sprawdzać waszych sprawdzianów więc postawiłem wam po 1, ale jak dacie żarcie każdy dostanie po 6.
 
Harry : Jutro jest wywiadówka moi drodzy uczniowie, ale tylko dla waszych mam, ojcom zakaz wstępu!
 
Liam : To jest źle i to też ale nie smuć się postawie Ci 5.
 
Louis : No dobrze dzieci zaczniemy od tego na jaką ocenę oceniacie mój seksi tyłeczek
 
Zayn : No dobrze dzisiaj porozmawiamy sobie na lekcji o lustrach *przegląda się w lusterku* oh jaki ty jesteś piękny i seksowny.

 

 79. *1D jako nauczyciele pływania*

Liam : Nie tak robisz to źle ręce muszą być jak najdalej ale Ci to wybaczam rób po swojemu dzięki temu jesteś oryginalna.
 
Harry : Muszę panią troszkę przytrzymać *dotyka tyłka i pleców , unosi na wodzie*
 
Louis : Ale te kąpielówki są obcisłe doskonale eksponują moje seksi pośladeczki.
 
Zayn : Przerwa ! muszę iść szybko zobaczyć w lusterku czy fryzura mi nie oklapnęła.
 
Niall : Ale jestem głodny kiedy przerwa na lunch ?




 80. *1D jako bandyci*

Louis : Napad !! dawać kasę do worka , musicie przyznać że mam seksi pośladeczki.
 
Harry : Wszystkie panie kierują się ze mną
 
Zayn : Wkładać do worka lustra , no raz raz nie obijać się
 
Niall : Za 5 min widzę cały worek napełniony jedzeniem
 
Liam : Przepraszam , troszkę ich poniosło
 

_________________________________
 
To na tyle. Do następnego!
 


 Agawa♥ xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K