-->

poniedziałek, 31 marca 2014

#76 Imaginy z gifami- cz. 16

Witajcie!
 
Juhu, brak szkoły! W lepszym humorze nie byłam od dawna!
Dam wam więc imagify, niech wam się mordki cieszą :)
 
1. Niall: Pokażę ci coś.
 
Louis: Tak?
 
Niall: Zgadnij, skąd jest ta urocza dziewczyna?
 
Louis:...
 
Niall: Z Polski! Musimy tam pojechać na koncert!
 
Louis: Absolutnie. Musimy.
 

 
 
2.
 
Paul: Ej, chłopacy! Zaczynamy próbę!
 
Paul: Ej, gdzie jesteście...
 
Paul: No błagam was...
 
Paul: [T.I.] przyjechała, nie róbcie wstydu...
 
1D: [T.I.]?!
 
 
3.
 
Mama: Kochanie, idź wynieś śmieci!
 
Ty: Ale mamooo....
 
Mama: Bez dyskusji!
 
*zwlekasz się z kanapy i wyłączasz TIU*
 
*otwierasz śmietnik*
 
Harry: No heeej....
 
 
 
4. Ty: Słyszałam Hazz, że nieźle żonglujesz?
 
H: No tak, pokażę ci...
 
Zayn: Ale wiesz, [T.I.]... Ja też potrafię podrzucać i łapać piłki, to proste!
 


5.
Ktoś: Hej, Niall, [T.I.] wyjeżdża!
 
Niall:
 
(serce mi się kraja jak to widzę)
 
 
6.

Ty: No więc ja uważam, że Zayn jest z was najseksowniejszy...
 
Liam:  *w myślach* : Eee... Chyba nie...
 
Zayn: *odgadując jego myśli* Eee... Chyba tak, Liam, słowo [T.I.] jest święte!
 
7.

Ktoś: Harry! Wiesz, że Louis wczoraj cię zdradzał z [T.I.]?

Harry: ŻE COOO?!
 


Harry: Ale chwila...ja też go zdradzałem z [T.I.].
 
 
8.

*oglądasz sobie TV a tam nagle*
 
Uwaga! Uwaga!
 
Chcesz być jak Katniss z Igrzysk Śmierci? Już dzisiaj kup
sobie odlotową wyrzutnię Rebella! Tylko 89, 99 zł!
 
Louis: *w reklamie* Ja już kupiłem. A ty?
 


 9. Louis: NIALL! ZABIJĘ CIĘ! GDZIE SĄ MOJE MARCHEWKI!
 
Niall * w myślach*: spokojnie, spokojnie..
 
 
Louis: TO JUŻ 2 RAZ W TYM TYGODNIU!
 
Niall: * w myślach* spokojnie, spokojnie... może nie dam po sobie poznać...
 
 
Louis: BUUUUU NAGRABIŁEŚ SOBIE!
 
Niall: To nie ja...

(cytaty z Hotel Transylvania)
 
10. *Louis próbuje się przed tobą popisać*
 
*obok przechodzi Niall*
 
Niall: Pff, wiesz co na niej zrobiłoby wrażenie? Jakbyś jej dał w prezencie psa!
Zawsze o tym marzyła!
 
Louis: *przybiega do ciebie z wywieszonym jęzorem*
 
Louis: *dyszy jak pies*
 
Ty: E... Lou, co ci?
 
Lou: Wooof! Wooof!
 



I  dziękuję za uwagę, ale muszę iść. TIU na mnie czeka ♥
 
 Jak wam się podobają?

Gratisowy obrazek na poprawę humorku:
 
 
Agawa♥


1 komentarz:

Szablon by S1K