-->

niedziela, 6 lipca 2014

#108 Z serii: #1D jako...- cz. 4

Hejka!
 
Kolejna część 1D jako... No więc po prostu czytajcie i komentujcie :D


31.
#1Djako... Zjarany Zbyszek.
Mama: Jak było na imprezie ?
Niall: Dziękuję już jadłem.
 
32. #1Djako lustra
Lou:Masz za chudy tyłek!
 
Z: Wow uważaj bo zaraz pęknę!
 
Harry: No i to są cycuszki!
 
N:Wyglądasz smakowicie
 
L:Jesteś piękna.
 
 

33. #1Djako prezydenci .

Zayn : WSZYSCY MUSZĄ KUPIĆ NOWĄ PŁYTĘ LITTLE MIX !!!!!!
Louis: Dawać mi tu papiery o zalegalizowaniu związków homoseksualnych.
 *2dni później* gazety Harry Styles-Pierwszą Damą
 
 
34. #1Djako dziadkowie.
Harry: Cycki.
 
Liam: Jaki spokój.
 
Louis: HAHA, zęby mi wypadły.
 
Niall:Bigos!
 
 Zayn:Czy wszyscy mają już płytę Little Mix ?
 
35. #1Djako raperzy:
 
 Niall: Oh bigosik, oh pierożki Poukładam ładnie w stożki Albo nie, najlepiej zjem Bo mam na nie wielką chęć.
 
36. #1Djako sprzedawcy
 Harry- fajna dupa z tej szefowej. Ciekawe czy ma babcie.
 
Louis- BIERZESZ PAN TE MASŁO ALBO WYPIERDALAJ
 
37. #1Djako ratownicy na basenie
Ktoś: On się topi!
Zayn: Już biegnę!
K: Pomocy!
Z: Kupiłeś nową płyte Little Mix?
K: Nie.
Z: Giń
 
38. #1Djako: dresiarze.
 
Harry: kasa albo wpierdol.
 
 Niall: żarcie albo wpierdol.
 
 Zayn: kupuj album LM albo wpierdol
 
39. #1Djako Lekarze :
 
Harry: Dzień dobry, proszę się rozebrać do bielizny .
 
Pacjentka: Ale ja mam tylko ból gardła
 
Harry: Od tego się zaczyna.
 
 
40. #1DJako pracownicy empiku
 
Zayn: Kupiła już pani płytę Little Mix?
 
Klientka: Nie
 
Zayn: To proszę kupić, dla siebie, mamy, cioci i całej rodziny
 


___________________________

*Mowa końcowa*
 
Do zobaczenia!

*Koniec mowy końcowej*

 
Agawa♥ xx

(tak, wiem. Te zdjęcia. Wybaczcie, ale ta pokusa xD)
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K