-->

czwartek, 31 lipca 2014

#121 Śmieszne teksty 1D- cz. 1

Witajcie!
 
Tak, jak pisałam wcześniej, rozpoczynam nową serię z  tekstami One Direction. Oto seria śmiesznych tekstów, zrobię też pare innych kategorii. No to zaczynamy!
__________________________________________________
 
1. Jaka jest najbardziej bezczelna rzecz jaką zrobił Niall?
 
 Harry i Lou: Wszystko co robi jest bezczelne.
 
 
 
2. Gdy byłem mały, uwielbiałem światła w windzie. Straszyłem nimi ludzi. Do czasu aż sam utknąłem w windzie na 3h - Hazza.
 
 
 
 
3. Niall: Miałem koszmar.
 
Liam : Co się stało?
 
Niall: Miałem hamburgera.
 
Liam : To nie jest koszmar.
 
Niall: Harry mi go wziął.
 
 
4. Numer pod który dzwonisz jest nieosiągalny!
 
 Louis: sprawmy więc żeby był osiągalny!
 
 
 
5. Raz obudziłem się a Louis był w moim pokoju - nagi - Zayn
 
 
 
 
6. Reporter: Czy zgłaszasz się do ugotowania czegoś?
 
Niall: Zgłaszam się na ochotnika do jedzenia.
 
 
 
7. Zayn gdy był mały, myślał, że numer telefonu to cena jaką trzeba zapłacić za jego używanie.
 
 
 
8. Louis: Harry jest najmądrzejszy z zespołu.
 
 
 Zayn: Zastanów się co mówisz.
 
 
9. Zayn: Co byś zrobił gdybym zjadł twoje jedzenie?
 
Niall: Nic, ogoliłbym ci głowę gdybyś spał.
 
 
 
10. Kiedy dowiedziałem się, że Lou i Eleanor są ze sobą zabrałem mu wszystkie marchewki i kazałem spać na kanapie - Harry.
 
_________________________________________________
 
Tadam!

<Jestem na obozie, więc post jest publikowany automatycznie>
 


Agawa♥ xx

1 komentarz:

Szablon by S1K