-->

poniedziałek, 14 lipca 2014

#111 Cytaty- cz. 2

Tak, zdaję sobie sprawę, że nie robiłam ich od dawna...
 
Właściwie to zrobiłam je tylko raz i to wieki temu...
 
Ale lepiej późno, niż wcale, co nie?

(ta, zmieniłam ich formę. Teraz są po j.ang, na górze macie tłumaczenie)

Dzisiaj prestiżowe ... *tamtararam*
 
 
Z a y n ♥
 
1.  'Życie nie jest jak mp3, gdzie można zagrać co chcesz, lecz życie jest jak radio, gdzie trzeba się cieszyć, tym co jest właśnie odtwarzane'

~Zayn Malik



2. 'Jeśli ludzie mówią za twoimi plecami, to dlatego, że jesteś przed nimi'

~Zayn Malik



 

3. 'To, że masz wady nie oznacza, że nie są one piękne'

 ~Zayn Malik




 
4. 'Słowa są łatwe, gdy język jest miłością'

~Zayn Malik




5. 'Nie ważne, jak życie jest ciężkie, nie trać nadziei'

~Zayn Malik





6. 'Nigdy nie żyj w obawie przed śmiercią'

~Zayn Malik


 
 
7. Reporter: Jeśli mógłbyś zagrać dla kogokolwiek- króla, królowej, sławnej gwiazdy, to dla kogo chciałbyś zagrać?

Zayn: Chcemy zagrać dla naszych fanów.

(to moje najulubieńsze ze wszystkich ♥♥♥)




8. 'Naucz się doceniać to, co masz, zanim czas zmusi cię do docenienia tego,
co miałeś'.



 9. 'Nieważne ile niesamowitych rzeczy zdarzy się w twoim życiu należy zawsze pozostać wdzięcznym oraz pokornym, skromnym i pełnym szacunku'




10. 'Miłość jest wtedy, gdy jesteś z jakąś osobą i to sprawia, że jesteś szczęśliwy'


I gotowe! Mam nadzieję, że się podobają (zajęło mi dużo czasu zrobienie ich).

Mam też pomysł na nową serię, w której będę obrazować piosenki 1D!
Ale to jak wrócę (przypominam, że ten post jest opublikowany automatycznie,

a ja obecnie siedzę we Francji i nie mam neta :P)

Następna sprawa: kilka osób pisało do mnie, że mam porozpoczynane fanfiction i że muszę je dokończyć, więc możecie głosować a ankiecie, którego chcielibyście przeczytać ciąg dalszy ;)

No na tyle. Bye!

Agawa♥ xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K