-->

niedziela, 20 lipca 2014

#113 Z serii: #1D jako...- cz. 5

Hejka!
 
A oto kolejna część z serii #1D jako, tym razem już 5!
  

41.
#1Djako położni
 
Harry: Urodziła pani dziecko bez oka, nosa i włosów.
 
Liam: Ale jest ładne.
 
Lou: Daj spokój, to jest poczwara, nie dziecko
 
  
42. #1Djako jurorzy Master Chef
 
    Ktoś: to przepis mojej babci!
 
     Harry: A dasz jej numer?
oOdpowiedź oPodaj dalej Podane dalej oUsuń UlubioneUlubione

43. #1DJako... Kosmici .
 
 Harry: Widzę coś
 
Niall: Czy to Polska?!
 
Zayn: Widzę krowy, kapustę, laseczki...
 
Louis :POLSKA!!!
 
Liam: Lądujemy!!!

iedź
    
44. #1Djako GPS* 
 
Liam : Za 15 km skręć w prawo , co ja mówię przepraszam za 15,50 km skręć w prawo , jestem do niczego nie słuchaj mnie.

 
45. #1Djako goście Justina
 
Louis: Zagramy na konsoli?
 
Zayn: Idę poprawić włosy
 
Niall: Gdzie jest kuchnia? 

46. #1Djako gospodynie.
 
Harry: *prasuje ubrania*
 
Louis: Harry, dlaczego prasujesz ciuchy na Taylor?
 
Harry: Przecież prasuje się je na deskach.

47. #1Djako klienci restauracji w Polsce.
Niall: am am pyszne, co to jest?
*godzina poźniej na tt*
I love BIGOS!
 
 
48. #1Djako strażacy.
 
Ktoś: Harry! Daj węża!
 
H: Masz! *podaje mu*
 
Ktoś: Styles, Nie tego węża!


49. #1D jako… uczniowie.
 
Liam: *ściąga na teście* PROSZĘ PANI, ja ściągam! Przepraszam, nie powinienem! Niech mi pani wybaczy, jestem okropny!


50. #1D jako… mężowie.
 
Zayn: Wyglądam w tym lepiej.
 
Harry: Sex ?
 
Liam: Może dać ci kocyk ?
 
Niall: Żarcie przynieś!

 
__________________________________________
 
Tradycyjnie przypominam o komentarzach ;) A ja się już z Wami żegnam.

(przypominam, że ta notka opublikowana jest przez blogger w funkcji: zaplanowane,
a ja jestemwe Francji, gdzie nie ma neta i wracam za około 10 dni)
 
 
(aww. I te xfactorowe feelsy)
Agawa♥ xx

7 komentarzy:

  1. Super. Najlepsze 43 i 47

    OdpowiedzUsuń
  2. 41., 43. i 48. mnie rozwaliło :3 Aleś dziewczyno dojebała... :P
    Świetne :)
    Mmm... A to z tym bigosem o.O Aż zaraz sama sobie ugotuję <3
    Ugh, albo GDZIEŚ zamówię ;dd
    Ojojo świetne :)
    Przy okazji: Mam jeszcze jedno pytanko :) Nie prowadzisz może naboru, czy coś takiego? Chodzi o to, że uhmm... Chętnie bym się zgodziła, może by coś z tego wyszło :) Jeśli nie, rozumiem :)
    Pozdrowionka ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym się zgłosiła****
      Praszam za literówkę :P

      Usuń
    2. To znaczy, nie prowadzę żadnego naboru, ale mogłabym kogoś "zatrudnić" xd z wielką chęcią, jeszcze nigdy tak nie próbowałam, więc nie mam pojęcia, jak z tym pójdzie. Najlepiej, jakbyście (nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, że jesteście 2) podały mi linki do swojego facebooka lub twittera, jeśli macie, to się dogadamy prywatnie :)

      Usuń
    3. Heheh nie jestem tylko ja jedna, to wyżej mój komentarz, przeprosiłam za literówkę popełnioną w tym pierwszym anonimowym :P
      Nie mam fb ani twittera ;cc Przykro mi... Wiem, ze to trochę dziwne, że jako Directionerka nie uczęszczam w tych wszystkich akcjach na tt i w ogóle, ale trudno ;dd Tak to już jest ;//
      Mogę ewentualnie podać maila :) ola12104@gmail.com
      Z góry dziękuję i życzę fajnych wakacji (omg, przeczytałam, że jesteś we Francji *.*)

      Usuń
    4. Rozumiem :) Widzę, że masz konto na Google+, więc dodałam cię do kręgów i jak ty mnie też dodasz, to będziemy mogły pisać na Hangouts ;) I dziękuję za życzenia, w piątek już wracam do domu :D

      Usuń

Szablon by S1K