-->

sobota, 26 lipca 2014

#117 Informations + Nowa autorka

 Okładka książki "Who We Are"


Nowe zdjęcie promujące perfumy "You & I"

 fakeliampayne: I must be the luckiest man in the world x

("Muszę być najszczęśliwszym mężczyzną na świecie x)

williedevine84: Guess who went on the Harry Potter studio tour today...?!

("Zgadnijcie kto poszedł dzisiaj do studia Harry'ego Pottera...?!")


Twitter, 26.07.2014:
Niall:
(""@eloutrifying: @NiallOfficial jesteście gotowi na Miami?? bo ja jestem gotowa na Was!! :)" Nie myślę, że jesteś gotowa!")


(""@tomlinthrusts: @NiallOfficial Musisz przejść się i rozejrzeć! Zawsze fajnie jest zobaczyć nowe rzeczy" oczywiście jeśli mogę wyjść z hotelu")


(""@Samantha5SOS: @NiallOfficial więc my, Australijczycy musimy tylko usiąść i czekać" tak faktycznie, naprawdę nie możemy doczekać się Australii, czekamy zbyt długo")


#TMHT2013 #higgins


#TMHT2013us


#TMHT2013us on the plane to America last year 

("w samolocie do Ameryki w zeszłym roku")


#TMHT2013us jet skiing in Miami ! What a great weekend that was

("skuter wodny w Miami ! Co za świetny weekend")


Zayn:
("Tylko dlatego, że kogoś nie ma w określonym momencie, nie oznacza to, że nie może być tam, gdzie go potrzebują ..")


One Direction:
("Od poniedziałku bilety #WWAFilm będą w sprzedaży - tutaj sprawdźcie szczegóły... 1dconcertfilm.com")


       Tak, to już koniec tego posta. :) Pierwsze koty za płoty... Tak, jestem nową autorką. Co mogę o sobie powiedzieć? Cóż... Mam na imię Ola, mam 13 latek, a Directionerką jestem od roku i trzech miesięcy. Jestem również Potterhead i Twihard. Oprócz tego kocham polską siatkówkę <3 Lionela Messi'ego i Neymara Jr. <3 Dla mnie świat bez muzyki nie istnieje, jest to dla mnie najważniejsza rzecz... To chyba byłoby na tyle ;dd
       Mam nadzieję, że stworzymy razem super bloga...
Pozdrawiam
Olka xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K