-->

sobota, 11 stycznia 2014

#1 Troszkę na początek...

Nie mówię, że ten post będzie rewelacyjny, nie.

Ale postaram się :)

Na początek imaginy z gifami:


1.
Ty: Niall, co ci się stało?


Niall: Umieram z głodu! Już nie wytrzymam dłużej!!!

W tym samym czasie Hazza woła:

Harry: Dobra chłopaki, przerwa. Chodźcie na obiad!

Louis:*idzie ostrożnie, bo było podłoga jest pastowana*

Niall: OBIAD?!!!



2.  Liam: Dzisiaj przyjeżdża [T.I.]

Reakcja Harry'ego:



3. Harry: Pójdziesz ze mną do kina?



Ty: Nie mogę, Liam już mnie zaprosił

Harry:


Ty:*widzisz jego słodkie oczka* : NO dobrze, pójdę z tym, który lepiej zatańczy.

Niall: *przysłuchuje się uważnie*

Harry:


Liam:


Niall: *siedział obok Harry'ego,
gdy mówiłaś do niego*:

 To ja też się bawię...



4. Niall do Louisa:

N: Masz 2 min żeby zjeść jak najwięcej marchewek, a dostaniesz
ode mnie batonika.

Louis:


Wchodzisz to pomieszczenia i pytasz:

Ty: Jestem w połowie robienia ciasta marchewkowego i
zniknęły wszystkie marchewki! Jak to wytłumaczycie?

N&L:



5. Zaadoptowaliście małą dziewczynkę (w 6 osób)

Ty: Ej, ktoś musi iść z Darcy na wywiadówkę, ja nie mam czasu...

Zayn: *jęczy*: muszą być oboje rodziców?

Ty: Miej pretensje do wychowawcy...

Zayn:

*Po 20 min*

Liam: Możemy iść!


Zayn: Łatwo Ci mówić, to nie ty wyglądasz, jak debil!

Ty: Ale muszę przyznać, że wyglądasz całkiem seksownie!

Zayn:








6. Niall: Patrz Louis, po drugiej stronie jeziora idzie [T.I.]!

Louis: *krzycząc* : [T.I.] !!!


7.  Louis: Zjadłeś marchewki!


Niall: Mnie tu nie ma... Zresztą nie moja wina, jadłem śniadanie 3 h temu!



8. Louis: NO i wtedy Liamowi spadły...

Liam:


Louis: Ejjj! NO co ty! Żartowałem tylko! Myślisz, że powiedziałbym
przed kamerą, że ci spadły spodnie? NIgdy w życiu, stary!
Liam:




9. N: HARRY!!! ZNÓW ZJADŁEŚ MOJE ŚNIADANIE!
NIGDY CI TEGO NIE WYBACZĘ!!!

H: Ups...


10. Jesteście z Louim w kinie. Wyszedł na chwilę po popcorn.

*Dzwonisz*

Ty: LOuis! Gdzie jesteś? Film się zaczyna!

L: Już jadę!

z


Ok, to na razie tyle, mam nadzieję, że się podobało :)

Do następnego razu!

P.S. Pamiętajcie o 21 urodzinkach Zayna! Już jutro!

1 komentarz:

  1. Dopiero zaczynasz, a już zapowiada się super blog! Z pewnością bede śledzic nowe posty.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K