-->

piątek, 17 stycznia 2014

#8 Imaginy z gifami cz. 5


Witajcie!

Piąteczek! Juuhuu! Szykuje się weekendzik! :)

Kolejna porcja imaginów z gifami (PS trochę mi odwala
więc nie zwracajcie jakiejś szczególnej uwagi na teksty)

1.

Liam właśnie dostał wiadomość tekstową od Ciebie:

Louis: Halo! Ziemia do Liama! Wszystko ok?



2. Ty: To kto idzie ze mną do parku?

Zayn: Ja!

Harry: Nie, bo JA!



3. Ty: Chłopaki, idziemy na bal przebierańców mojej młodszej siostry
i dobrze by było, gdybyście się jakoś... Ucharakteryzowali...



1D: Może być?




4.


5.
Ty: Tylko nie chcę się za Was wstydzić!

1D: Dobrze, będziemy grzeczni...




6. 1D: Hej, [T.I.]!!!



Ty: Co wy tam...

Zayn: Nie, nic...

Larry:



7. *Studio telewizyjne, zaraz rozpocznie się wywiad*

Zayn: Buhaha, byłem pierwszy!

Liam: Nie, nie kłam!

Louis: *popycha Liama* : Szybciej, Liam! Muszę zająć
fajne miejsce!

Harry: Nie zdążę ;(




8.
Louis: Ja najbardziej w Harry kocham te słodkie dołeczki...

Harry: Bzdura! Obydwoje to wiemy! Poza tym, ty
też możesz mieć takie dołeczki:



9. Ty i Harry spotkaliście się na plaży>

Louis: Ej, ja ją zaklepałem pierwszy!


*olewacie go*

Harry: Nasz  związek ostatnio... Trochę zwolnił...
Więc postanowiłem ci to wynagrodzić...



*Louis nie wytrzymuje*

L: HARRY! ZATŁUKĘ CIĘ! ONA JEST MOJA!!!

H: Dzisiaj wieczorem! Pamiętaj, [T.I.]! *krzyczy w biegu*



3
10.
Postanowiłaś się... wykąpać

N: Hejka, [T.I.]!

L: Nie zwracaj uwagi... Umówiłaś się ze mną, nie pamiętasz?


To ja lece! Dobrej nocki, Directioners!




Agawa♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K