-->

środa, 15 stycznia 2014

#6 Imaginy z gifami- cz. 4


Witajcie!
Pragnę nadmienić, że jeśli chcecie urozmaicić ten blog, możecie dodać kom
bez logowania, podając propozycje :)

1. Nadal czekam na 200 wyświetleń, aby zrobić wróżby

2. Po osiągnięciu 500 będę regularnie dodawała tzw. cytaty, ręcznie robione,
po prostu na razie uważam, że to za dużo pracy jak na 150 osób xD
3. Ważna sprawa- imaginy!

Otóż je będę dodawała po osiągnięciu jakieś większej liczby, bo jak się napracuję,
 to po pewnym czasie ten post zniknie z głównej stronki i wszystko pójdzie na marne,
a tak to go ktoś zobaczy :)

4. Możecie składać specjalne zamówienia itp. w komentarzach lub na e-mail:

agawa.styles@gmail.com

Z całą pewnością się wywiążę!

W ogóle nadążacie, jak tak codziennie robię posty? Może wolicie
rzadziej, ale dłuższe? Jestem otwarta na sugestie.
Jak zwykle imaginy z gifami (mam wrażenie, że są złe)


1. Louis widzi Cię z daleka:

L: O, hej [T.I]!


2.

Byłaś na koncercie 1D i jesteś baaardzo spragniona.

Ty: Harry, daj łyka!





3.
http://one-direction-imaginy-z-gifami.blogspot.com

Pożyczone ;)
Ty: Chłopaki opowiem wam kawał. Spotyka się dwóch kumpli i jeden się pyta: dlaczego się nie pytasz co umnie? Drugi odpowiada: Co tam u cb? Pierwszy odpowiada: Lepiej nie pytaj. :D

N&Li:


Harry:


*Później*



4.

To nie jest gif ale znalazłam w necie. Świetne!



5.

Ty: Louis, co ci?



L: Jedziemy do lasu, czyż nie?
Ty: No i?

L: Otóż wpadłem na pomysł.

Ty: Jaki?

L: Będę Twoim ochroniarzem!

Ty: I niby przed czym będziesz mnie chronił? To pole namiotowe,
nie dzika puszcza!

*długi namysł BooBear*

L: Przed komarami!

6.
Ty: Obudzimy go?


Harry: Co to za pytanie?!


7.
Oglądasz reklamę LOREAL:


Ty: Niall, Niall, jesteś w telewizji!

N:



8. Byłaś z Lou na imprezie. Wspólnie szaleliście
i porozlewaliście cały szampan. Pech chciał,
że tamtędy przechodził Simon i...


9.

Marcel, muszę Ci powiedzieć, że chodzę już z kim innym...



M: Z KIM?

Ty: His name is Harry Styles.

M:



10.

Ty: Liaś...

L: Tak, słoneczko?

Ty: Wiesz, jutro są moje urodziny w robię imprę...
Kłopot w tym, że nie ma muzy...

L: No problem!


Do zobaczenia! Mam nadzieję, że się podobały, ale chyba takie trochę sztuczne
wyszły...

Pa, pa!


Agawa♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K