-->

piątek, 24 stycznia 2014

#16 z serii: OMG obejrzyj koniecznie!

Witajcie!


Uh... Mama wzięła mi neta, ale nie przewidziała, że będę miała 1 kreskę zasięgu... xD
 
OMG! Obejrzyj koniecznie!
 
Moje życie odzyskało cały sens...
 
Wiem, że istnieją osoby, które nie kumają angielskiego...
Więc przygotowałam dla Was tłumaczenie:
 
 
famous- sławny
 
***
Kiedy ludzie mówią: Jesteś famous...
 
Określają mnie tym słowem...
 
...Bo lubią mnie za to, że jestem sławny....

A nie za to byłem bardzo śmieszny, miły...
 
 
Nienawidzę tego.
 
***
Ktoś: Harry, jak czujesz się jako symbol seksu?

***

H: Jedyna przyczyna, z jakiej powodu nie lubię słowa famous...

 
...jest dlatego, że  ludzie używając go potem (kilka lat później)
 
...zmierzają do powiedzenia: "kiedyś był słynny, ale teraz już nie jest".
 
Więc nie należy o nim pamiętać.
 
Ale myślę, że byłem tym samym człowiekiem przedtem...
 
tym samym byłem podczas sławy...
 
i tym samym byłem potem.
 
A ludzie  chcą oznakowywać (wtrącić się) twoje życie tylko dlatego, że jesteś sławny...
***
 R: Harry, nienawidzisz słowa famous. Dlaczego? 
 
H: Ponieważ ludzie chcą oznaczyć twoje życie, bo jesteś sławny,
 
a nie widzą w tobie, jakim naprawdę jesteś. człowiekiem...

***

Potem są te napisy, określające, jaki jest w tym przypadku Harry:

♥kind- miły
♥careful- uważny, wrażliwy, wyrozumiały
 
♥humble- skromny, pomocny, czuły
 
♥respectful- pełen szacunku
 
♥thankful- wdzięczny losowi
 
♥ generous - hojny, szczodry, ofiarny
 
♥talented- utalentowany
 
♥dreamer- marzycielski

♥Harry♥
 
"Ponieważ nikt nie widzi w sławnych ludziach prawdziwego człowieka, który też ma uczucia"

#########################################################################
 
Piękne... bo prawdziwe. Tak, to jest prawda. Wszystko, co powiedział.

LOVE YOU, HAZZA
 
Poryczłam się ;(

Nie rozwodząc się już nad tym...
 
(nie da się)

przejdźmy do programu>>>
 
2. Chłopcy wybrali 5 najlepszych wypowiedzi odnoście piosenki "Strong".

Oto one:
Hibra
'Strong' is a testament to how the boys have grown, and how the music has grown with them. Lyrically and musically, it's more mature, like the rest of the MM track list. At the same time though, it’s fun and up tempo, so I totally love to rock out to it!
Jamie
Strong is an empowering song of a man confessing his love. It has such strong lyrics and is not like any other love song, for the man is able to admit he is all hers. He has no problem saying he cannot live without her, for she makes him strong.
Georgie
‘Strong’ is a song bound to become a timeless classic. A potent rock influence mixed with the simple, yet effective and enchanting harmonies only the One Direction boys can perfect, the elements build up as the song progresses. You’ll find yourself singing ‘Strong’ hours after you listen to it.
Abigail
I haven't heard a One Direction song that I didn't like, and "Strong" is no exception. The tune is catchy, and the lyrics are what every girl wants to hear, that she's needed. My favorite thing is the sincerity the boys express in every word. Honestly, I love this song!
Jessica
'Strong' is proof of One Direction's lyrical capabilities and a display of how importantly their voices accentuate and compliment the words being sung. It communicates all those things we don't quite know how to say in a universally relatable way.


  1. Tłumaczenie: " Strong " jest świadectem, jak chłopcy urośli i jaka muzyka rozwinęła się z nimi. Tekstowo i muzycznie jest bardziej dojrzały , podobnie jak pozostałe listy utworów MM . Jednocześnie jednak jest to zabawa i się tempo , więc całkowicie kocham rock do niego !Jamie
    „Strong”  jest piosenką umożliwiająca wyznanie człowiekowi swojej miłości . Ma tak silne słowa , ale nie jest jak każda inna piosenka miłosna, dla człowieka jest w stanie przyznać, że to wszystko jej. Nie ma problemu mówiąc, że nie może bez niej żyć , bo sprawia, że ​​silne uczucie zakwita.

    Georgie
    " Strong " jest piosenką typu ponadczasowy klasyk . Silny wpływ rocka miesza się z prostych , ale skutecznych i urokliwych harmonie tylko chłopców One Direction.  Jest idealna, bo ton wzrasta z każdą sekundą. Można jej słuchać godzinami.
     
    Abigail
     Nie słyszałam piosenki One Direction , która by mi się nie spodobała , i " Strong " nie jest wyjątkiem . Melodia jest chwytliwa , a teksty są tym, takie, jakie każda dziewczyna chce usłyszeć. Moją ulubioną rzeczą jest szczerość  jaką chłopcy potrafią wyrazić w każde słowo .
    Szczerze mówiąc , kocham tę piosenkę!

    Jessica
     
    " Strong " jest dowodem lirycznych możliwości w jednym kierunku i pokazem, jak ważne są ich głosy, akcentują każde słowo i komplement, które są śpiewane . Komunikuje , że wszystkie te rzeczy, nie bardzo wiem , jak to powiedzieć , działają w emocjonujący sposób.

    To wszystko na dzisiaj, nieco się namęczyłam. Do jutra!


    Agawa♥













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K