-->

poniedziałek, 13 stycznia 2014

#4 Imaginy z gifami- cz. 3

Witajcie!

Na razie nic ciekawego, więc znowu zrobię imaginy z gifami :)

Jak ukarze się 200 wyświetleń zrobię wróżby. To już niedługo!

Cały czas dziękuję za wspieranie bloga. Może to już wydaje się
nudne, ale w ciągu zaledwie kilkunastu godzin przybyło 121 nowych czytelników!
Uważacie, że to ujdzie mojej uwadze?

W tym poście chciałabym podziękować Lenie Malik za inspirację mnie swoim blogiem
i wsparcie ♥!

Dlatego ten post dedykuję JEJ.

Jakby ktoś chciał wpaść na jej bloga macie LINK

No dobra, przejdźmy do tego, co najważniejsze w tym poście...


1. Zayn widzi obcego człowieka, który się do cb zbliża:

Zayn: Z daleka od mojej [T.I.] !!!



2. Podczas podpisywania płyt nagle stajesz przed Hazzą.


Harry: O, cześć [T.I.]!

3. Harry: [T.I.] Chcesz ze mną chodzić?
 
Ty: Let me think...



Ty: No już nie patrz tak na mnie! Dobra zgoda!

Harry:



4. Ktoś: Hej chłopaki! Kto pierwszy dobiegnie do [T.I.] będzie mógł ją pocałować!



5. Ty: Lou, co ty robisz?

L: Jak to co?! Stwierdziłaś, że chłopacy z mięśniami są bardziej SEXY!

Ty: No tak, ale ty jesteś sexy nawet bez mięśni!

L: No to teraz mi to mówisz?!


6. ( To pożyczyłam z bloga http://gifyzniallemiharrym.blogspot.com/)

HARRY W FILMIE 3D :

JA NA TO :


7.  1D spostrzega Cię olśniewającą jak nigdy w lesie.


H: Spójrzcie na nią *rozmarzonym głosem*

N: Na żywo jest jeszcze piękniejsza!

Z: * w myślach* Tylko się nie przewróć, tylko...

Lou: To chyba sen...

Liam: O, [T.I]!

8.
Ty: Zayn, wiesz, że dzisiaj śpisz na kanapie?



9.

Ty: Harry, ty już chyba niczym mnie nie zadziwisz...

H: Tak ci się wydaje?

 Później...

H: Dobra, wygrałaś!



10. 
Ty: Harry, posłuchamy sobie muzyki?

Hazza:
http://1.bp.blogspot.com/-Xa4v6_C_Buk/T8OnCMUG5CI/AAAAAAAAAKw/AMc5WQ278wo/s400/tumblr_m2hj93auFp1r1vamh.gif

Tak, wiem, trochę dużo mi wyszło z Harrym, ale cóż ja na to poradzę?
Takie fajne gify były!

Na zakończenie dam Wam taki bonus:




Są trochę stare, ale jare!

Dobranoc, Directioners! Powodzenia w życiu!

Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K