-->

niedziela, 26 stycznia 2014

#18 ???

Witajcie!

To Niall przesłał przedwczoraj na Twitterze- haha!


Niezłe!

Przejdźmy do rzeczy...

Kocham Was! Ponad 300 wyświetleń! Jesteście świetni!

Macie jeszcze w nagrodę info Liama o Midnight Memories:|

https://www.youtube.com/watch?v=9Lf6Eq_zU2c

Jest link, bo ten film jest niepubliczny.

So... Na razie nie będzie imaginów z gifami, gdyż mam neta na wykończeniu...

A to duuużo ściąga, więc będziecie się musieli zadowoleć zdjątkami i, mam

nadzieję niedługo, IMAGINEM.

Pamiętacie? Za 500 wyświetleń!

Bardzo przepraszam, że nie było wczoraj posta, ale miałam "małą" sprzeczkę

z rodzicami i dostałam karę, nie mogłam Was zawiadomić ;(

Dziękuję Wam za wszystko. Naprawię to :)

Tylko nie wiem, czy akurat teraz, bo nie siedzę całkiem legalnie...



Do kiedyś!


Agawa♥










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K