-->

niedziela, 19 stycznia 2014

#10 Imaginy z gifami- cz. 6

Witajcie!

Nie ma to jak obudzić się w niedzielne popołudnie ze świadomością,

że nie będzie leniwym odpoczynkiem po sobocie, tylko

jeszcze trzeba gdzieś jechać :c

Ponieważ wczoraj zrobiłam "nadzwyczajnego" posta, a dzisiaj

mam zajętą niedzielę, także robię imaginy z gifami, tyle, że ciut krótsze...
Sorki

Gify pochodzą z mojej produkcji (sama je robiłam) także
jeśli kopiujesz=piszesz skąd


1.
Paul: Harry, właśnie załatwiłem Ci randkę z [T.I.]!

Harry:


2.
 *Koncert*

 Zayn: Louis! Tam jest [T.I.]!!!

Louis: Co? Gdzie??? Będę pierwszy!!!

Zayn: Louis, czekaj! Ja tylko...

*BUM*

Zayn: ...Żartowałem....




3. Liam: To na zamówienie [T.I.]!



4. *Otwierasz drzwi, a tam*

Liam: Hey, skarbie!


5.
*Harry zobaczył Cb za kamerą*



H: Zayn, patrz, tam jest [T.I.]!



6. * Dostałaś prezent urodzinowy i go
rozpakowujesz, na etykiecie jest
napisane: Żebyś schudła*


N: Hej, [T.I.]!



7.
Niall: Czy tego chcecie, czy nie, dostanę się na peron 9 i 3/4!



To by było na tyle, nie mam dziś czasu...

Powodzenia w życiu! Trzymajcie się!


Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K