-->

czwartek, 23 stycznia 2014

#15 Imaginy z gifami- cz. 9

Witajcie!

 Haha mam coś dla Was- przesłane dalej przez One Direction na Twitterze:


 39 sekund a daje tyle radochy :D

Ah... Te słodziaki...
 
 
Dzisiaj środa (wiem, że nie pamiętacie, dlatego Wam przypominam xD)

tzw. Mały Weekendzik
 
Także robię imaginy z gifami:



1. Ty: *gadasz do siebie* Na świecie nie istnieje
ktoś piękniejszy niż on... i słodszy...i cudowniejszy...
 
Harry:*stoi nieopodal* :


                                               Ty: Chyba pójdę mu to powiedzieć...
 
Harry: *czeka, aż do niego podejdziesz*

Ty: Louis! Gdzie jesteś? Muszę ci coś oznajmić...
 
 
Harry: *udaje, że nic nie słyszał*
 
2. Louis: Niall, pobudka!
 
 
Niall: Zapomnij...
 
Louis: Hej, Nialler! Śniadaneczko czeka...

 
 
 Louis: Hej, hej! Masz zarezerwowane miejsce w Nadno's!

 
Niall:
 
Louis: *zaniepokojony* Wszystko ok? Nie jesteś głodny?

N: Nnie...

Louis: LUDZIE RATUNKU! Z NIALLEM JEST COŚ NIE TAK!
 
Zayn:*przybiega* Ja go obudzę...
 
Z: Niall, [T.I.] czeka w Nando's!

Niall: Już idę!
 
3. Ty: Liam, dziś sprzątasz po obiedzie...

L:
 
Ty: Ok, Zayn posprząta, tylko nie patrz tak na mnie...

Zayn:


Ty: No dobra, w takim razie Harry.

H:
 
Ty: Ah! Przestańcie! Louis, ty sprzątasz i nie ma nawet o czym dyskutować...
 
Louis: Że ja???
 
Ty: *zakłopotanie* Nie, żartowałam...eee.... zwalmy wszystko na Nialla.
 
Ty: *wypowiadasz smutnym głosem, żeby mieli wyrzuty sumienia*
 
Zapomnijcie o wszystkim... Ja posprzątam... Na razie...

1D: Tak trzymaj, [T.I.]! Do zobaczenia!
4. Ty: Życzysz sobie tosta?

Harry:
 
5. Zayn: Patrz, [T.I.], jaki ja jestem sexy!
 
6. Jesteś z Harrym na zakupach. Wybierasz sobie stanik, a
Harry czeka poza przymierzalnią. W pewnym momencie:

Ty: Harry, ten nie pasuje. Odnieś go.


Muszę kończyć :( Wróciłam dziś 19:30 do domu i troszkę nie mam czasu...

Wiem, że ciągle to powtarzam, ale się nie wyrabiam. W związku z tym
w tygodniu dodawane przeze mnie posty będą ciut krótsze, takie, jak ten.

Ale w weekendy nadrobię :)

Na razie!

 
Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K