-->

niedziela, 12 stycznia 2014

#2 Imaginy z gifami- cz.2


Hejka!


Co u Was? Ja się okropnie nudzę...
 
 
Jestem mile zaskoczona liczbą wyświetleń w tak krótkim czasie!
Dzięki za wszystko!
 
Was też wkurza że prawie nie puszczają SOML?
Ciągle leci Talk Dirty To Me!!!
 
Przejdźmy do konkretów...
 
Nie wydaje Wam się dziwne, że Liam nie ma telefonu Zayn'a?
Tak napisał na Twitterze i dlatego mu nie złożył życzeń telefonicznie O.o

Daję Wam nową porcję imaginów z gifami:

1.
Liam: Niech zgadnę... [T.I.] tu była...


L: I co? Nic mi nie powiedzieliście *smutek w głosie*


H: Szczerze?
L: Tak!
H: Nie powiedzieliśmy bo wspólnie z Zaynem zabrałem ją na randkę:


2. *Louis wychodzi rano z namiotu i spostrzega, że cię nie ma*:


Louis: Chłopaki! [T.I.] nam uciekła!!!
Liam: Widzę ją!!! Jest za tą bramą!
a

1D: No to idziemy!

*Okazało się, że brama jest zamknięta*



3. Całe 1D zobaczyło w oddali [T.I.] i biegnie w jej stronę:


Ostatni był Louis, ale Zayn hamsko zamknął szklane drzwi w pokoju,
w którym przebywałaś i rozległo się BUM.

L: Zayn, ty idioto!

Zayn:

 

4.  Ty: *mówisz cicho* : Harry...

H: Tak, skarbie?


Ty: Słuchaj... Przez przypadek rozjechałam kotka.

Harry:


H: Jak mogłaś to zrobić! Nigdy ci tego nie wybaczę!

Ty: No ale to nie moja wina! Moja Simka jest nieuważna!


5. Wchodzisz do salonu i spostrzegasz:


Ty: Co wy tu robicie?

L: Postanowiliśmy Cię uradować i odwiedzić!

Ty: O.o Ale czemu zrobiliście imprezę bez mojej zgody???

Harry: Hmm... Dobre pytanie!



6. Wyjechałaś z Zaynem na miesiąc miodowy. ZARRY bardzo to przeżywał.
Po powrocie:
f


7.  Liam, Niall i Louis zaprosili Cie na dyskotekę. Jednak ty zdecydowałaś się iść z BooBear.

Ty: Liam, NIall, co wy wyprawiacie?

L & N: Myślisz, że będziemy przez całą noc siedzieć na tyłkach i patrzeć, jak
Louis tańczy? Pogięło cię?








8.  Wchodzisz do sypialni i spostrzegasz:



Louis: [T.I.] Pomóż! Błagam!

 Ty: Co wy mu robicie?


N&H&L: NIC!

9. Jest Wigilia. Wracasz do domu wieczorem i widzisz:

Louis: Patrz, co dostałem na urodziny!


Ty: Chyba wiem, co Ci poprawi humor!

*Wręczasz mu prezent*

Louis: *rozpakowuje*

L: HURRA! Zawsze chciałem go mieć!


10.

Właśnie zgodziłaś się zostać dziewczyną Harry'ego.

Hazza szpani się tym każdemu, kogo spotka.

W końcu przyprowadził Cię do Liama.


H: Czy ona nie jest cudowna? *wzdycha*


L: No nie wiem...

H: Odszczekaj to!


Ok, kończę już.
Do zobaczenia i niech 1D mają Was zawsze w opiece!


Agawa ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K