-->

środa, 22 stycznia 2014

#14 Imaginy z gifami cz. 8

 
Witajcie!

Dzisiaj oczywiście imaginy z gifami.

Przypominam o ankiecie.\
 
 
Proszę komentujcie, to bardzo ważne...
 
 
 
1. Harry: Byłem wczoraj na randce z [T.I.]!


Liam & Louis & Zayn & Niall: Opowiadaj! Jak było?

 
 
2. Idę na imprezę...

Liam&Zayn&Harry: Mnie weź!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ty: Haha, nie mogę iść z Wami wszystkimi!
*wychodzisz na chwilę*
 
Reporter: To co zamierzacie zrobić, aby podbić serce [T.I.]

 Liam: Jak [T.I.] zobaczy moje bicepsy, to wymięknie i mnie weźmie...
 
Harry: I tak poleci na moje loczki...
 
R: Zayn, a ty?

Zayn: Na wszelki wypadek umyję zęby... gdyby doszło do pocałunku...
 
*wchodzisz*

Ty: Wybiorę Zayna, bo mu jako jedynemu nie śmierdzi z paszczy...
 
Zayn: Tak!

 
3.Tata : [T.I] w radiu leci to twoje Łan Dajrekszyn !


 
Ty : A TERAZ ZAMKNĄĆ RYJE !
4. Ty: Harry, może i jesteś słodki,
ale nigdy nie będziesz tak słodki jak ten
kotek ze słodkimi oczkami machający łapkami...

 
 
5.
Liam: Hej, [T.I.]!


6. Liam: Jestem głodny....

Ty: Mam tylko zupę.

L: To daj.

Ty: Ale przecież...

L: Poradzę sobie.


7.

Ty: Zayn, jak wyglądam?

 
8. Harry: Pobawisz się ze mną?

Ty: Oh, Harry, ja pracuję... Muszę to skończyć...
 
Harry: Kto powiedział, że musisz?


9.
H: Dasz buzi?

Ty: Jedna pompka, jeden buziak...
 
10.
Ty: Harry... Przypominasz sobie może coś Miałeś poskładać pranie!


 
Harry: Spoko głowa, Niall się tym zajmie.
 
*30 min później*

To tak na koniec środy... Mały weekend!

Do następnego razu!
 
 
Agawa♥
 
P.S. Sorka musiałam xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K