-->

wtorek, 4 lutego 2014

#26 Imaginy z gifami- cz. 11

Witajcie!

Na początek mam dla Was coś, z czego nie wyrabiam i dlatego mi odwala, więc... cóż...
Ten post będzie dziwny....

Jeśli ktoś jeszcze nie widział: http://instagram.com/p/j4ZNkEn9Iu/#
 
Haha... i jeszcze coś ułomnego:

https://www.youtube.com/watch?v=K3X3-0uuYbs
(nie oglądajcie tego. To jest gorsze niż wszystkie hejty razem wzięte)
 
*Le imaginy z gifami* czas zacząć!


1. Ty: Zayn, posprzątaj na strychu, pozmywaj naczynia w kuchni, umyj podłogę,
zmień pieluchę Juniora i napraw w końcu ten telewizor!

Zayn:



Ty: Co tak się patrzysz i nic nie mówisz? Nie protestujesz?

Zayn:



Ty: Zayn? Słyszysz mnie?

Zayn: [T.I.], masz takie piękne oczy...

Ty: Zaraz wyjdę z siebie! Powtórz, co powiedziałam!

Zayn: Yyyy...
2.


Ty: I mam nadzieję, że załatwiłeś te papiery ślubne...

Louis: *przedrzeźnia cię*: I mam nadzieję, że załatwiłaś te papiery slubne...


Ty: No, ok, w takim razie najpierw wezmę ślub z Zaynem...

Louis: Papiery? Ah, już załatwiam!


Ty: W takim razie sorka, Zayn...

Louis: *patrząc wyniośle na Zayna*





3. Ktoś: Haha, [T.I.] jest taka niezdarna, brzydka, głupia, pryszczata...

Harry: Szykuj się, gościu! Już po Tobie!



4. *Wybierasz się do domu premiera*

Idziesz w stronę drzwi, a tu nagle:



5. Ty: Harry, jak robi świnka?



6. *jesteś z Liamem na randce*

Liam: Co jest Twoim największym marzeniem?

Ty: Hmm... Pocałunek podczas ulewy. A Twoim?

Liam: Oh proszę, niech zacznie padać!


7. *Louis spotyka dziewczynę na ulicy i z nią rozmawia*

Dziewczyna: OMG! JESTEŚ ŚWIETNY! CUDOWNY! UWIELBIAM CIĘ< LOUIS!
NIE WIERZĘ, ŻE STOJE KOŁO CIEBIE!

Louis: Yyy... Fajnie...


Eee... Nie wymyślę więcej...

                                                 Dobra, odwala mi, kończę.

Agawa♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K