-->

środa, 12 lutego 2014

#34 Newsy, anegnotki+ wiadomości z TELEEXPRESSU

Hejka! Coś u was ciekawego?
 
Siostra Liama napisała na TT:
"Spóźniliśmy się na samolot i byliśmy pozostawieni samym sobie, póki personel nam nie pomógł. Gazety piszą durne artykuły, które zniszczyły nasze wakacyjne wspomnienia"

W dniu powrotu Liama, Sophii i jego rodziny z wakacji na lotnisku w Portoryko miało miejsce podejrzenie zagrożenia podłożonej bomby. Dlatego też ich lot został opóźniony i wrócili trochę później. Jednak media dopowiedziały sobie historię, która nie miała miejsca. A mianowicie napisały, że Liam kłócił się z pracownikami lotniska. Co jest nieprawdą."

Biedny Liam! Te media zaczynają mi działać na nerwy ><

To teraz taka ciekawostka ( a nawet 3)

 
1. Czuwanie Hazzy nad Igrzyskami Olimpijskimi.
 
Ktoś oglądał?
 
Czuwa nad Polską i nad Stochem. Patrzcie na strój *-*
(69)
 


 
2. A do tego jeden łyżwiarz na łyżwiarstwie szybkim miał  podobno czas 69,69!
On o nas dba! Kochany♥.
 
3. Aha, dziadek Louisa pogratulował Kamilowi Stochowi zwycięstwa.
 
Więc on też nad nami czuwa! 
Wszyscy nad nami czuwają i opiekują się Polską!
 

Dobra, niestety, ale nic nowego na razie nie ma. Jutro dodam ciekawego
posta, ok? Oczywiście, jeśli nikomu z dorosłych nie puszczą nerwy
i mi go nie odłączą (było blisko :) )

Serio, przez cały wczorajszy dzień wszyscy pisali o niespodziance dla
Directioners na wieczornym Teleexpressie, ale do mnie nie dotarło ;(

Ale ze mnie szczęściara... Jak ja się cieszę, że moja babcia akurat
oglądała Teleexpress, ja wtedy pisałam projekt na angielski, i nagle
słyszę: "Figury woskowe".

Od razu oderwałam się od tego i patrzę na TV, a tam...

" Figury woskowe 1D zostały przeniesione do Tokyo, do Japoni.
Dla fanek tego zespołu jest to wielkie przeżycie. Najważnejsze,
że Directioners mogą przytulać się, robić zdjęcia a nawet całować figury
swoich idoli"

Teraz pokazali te wszystkie ryczące ze szczęścia fanki obściskujące się z figurami. Haha!

" Szkoda tylko, że ich idole nie mogą się ruszać!"

No, szkoda...

I teraz dajcie wiarę, że to wszystko puścili na TVP! W telewizji!
W WIADOMOŚCIACH!

OMG! Jak ja się cieszę, że moja babcia ogląda Teleexpress!

Taka jedna dziewczyna to nagrała:
https://www.facebook.com/photo.php?v=256144587897621&set=vb.392383757510301&type=2&theater


Na Twitterze nic nowego. Więc, cóż, do jutra!

Wynagrodzę wam ten krótszy post czymś extra długim, zgoda?

Pa!!

Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K