-->

piątek, 7 lutego 2014

#28 O wszystkim i o niczym xD

Witajcie!


Najpierw anegnotka: Pokazałam mojemu tacie This Is Us. Wieczorem przyszedł do mnie i mówi:

Tata: Idź się myć.
Ja: Nie.
Tata: Który z nich to ten z kręconymi włosami? Ten Malik, tak? Ten murzyn?
Ja: Nie, tato. Harry.
Tata: Harry Potter?
Ja: Nie denerwuj mnie. Harry Styles.
Tata: Harry Styles?
Ja: Tak. On jest już taki stylowy.
Tata: E tam, tylko na potrzeby filmu.
Ja: Widziałam nie raz 1D z poza kamer. Zachowywali się identycznie.
Tata: Bo oni już tacy są. Idź się myć.
Ja: Nie idę. Piszę coś na bloga.
Tata: Idź, One Direction czekają pod prysznicem xD.

Haha :)


Nie mam pomysłu na dzisiejszy post, więc dodaję wszystko, co mi się nawinęło pod ręce.
Jutro wyjeżdżam, także nie wiem czy będę miała możliwość dodawania postów.
Miejmy nadzieję, że tak :). Bądźmy dobrej myśli!

1. Jak już wiecie, ukazała się pierwsza część #Midnight Memories- behind the scenes.
Oto ona, dla tych, którzy są w tyle:



Dodatkowo, Harry opublikował jeszcze coś takiego:


Cóż... Nie widać zbyt dużo, ale zawsze coś :)





2. 1D Fans na Twitterze opublikowali zdjęcia:

Bezpośredni odnośnik do obrazka





Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka










Bezpośredni odnośnik do obrazka





















Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka








3.Wróżby

Spójrz na miesiąc swoich urodzin, a dowiesz się, jakie osoby spotkasz w ciągu 24h.

Mi wyszedł Niall i Liam ♥














Bezpośredni odnośnik do obrazka


Pierwsza i ostatnia litera tw imienia wskaże ci osobę, którą spotkasz w ciągu 24h









Bezpośredni odnośnik do obrazka


4. Harry wrócił z LA. Potwierdza to fotka, którą dodała Gemma wczoraj na TT.








Bezpośredni odnośnik do obrazka



5.Niall w Londynie:



6. Zayn nadal jest u kuzynów:






7. Niall na treningu Derby Country:
(i on biedny ciągle w tych kulach :( )

Bezpośredni odnośnik do obrazka


 



8. Louis założył sobie konto na instagramie i opublikował ten filmik:

http://instagram.com/p/kDOcm9L4R6/#

9.  Louis w Cheshire:




Ojoj jak słodko...♥

10.  Nowe zdjęcia Liama z wakacji:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka





Bezpośredni odnośnik do obrazka

To jest niezłe... Hahaha!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

11. Ostatnie rozmowy 1D na DM na TT:
















Bezpośredni odnośnik do obrazka





















Bezpośredni odnośnik do obrazka






12. I jeszcze rozmowa tel Hazzy z Nickiem Grimshaw
http://harryspocket.tumblr.com/post/75887855340/kittengryles-nick-responding-to-harrys-call


13.Wiadomość od Perrie do Zayna:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

To chyba na razie tyle. Na pożegnanie daję Wam kilka fotek z Behind the scenes (MM)"

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jednokierunkowych snów *o*

Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K