-->

środa, 19 lutego 2014

#43 1D- BRITs Awards- FOTOREPORTAŻ!!! NAGRODY!!!

Dobry wieczór wszystkim!

Jestem w wyjątkowo świetnym nastroju :D. Dzisiaj 1D brało udział w BRITs Awards. Byli nominowani do 2 kategorii (lub do 3. Nie mam pojęcia.) za piosenkę BSE. Emocje sięgały zenitu!
 
Przy odbieraniu "Global Sucess Award" chłopcy weszli na scenę bez Harry'ego.
Przybiegł on po chwili i mowiedział: "Jest mi naprawdę przykro, że się spóźniłem, ale toaleta jest naprawdę daleko stąd! Chcę podziękować... Eee... (szeptem do Louisa) *Co my właściwie wygraliśmy?*
 
Oto cały Harry!
 
 
Już 2 min po zejściu ze sceny po odebraniu pierwszej nagrody "Global Sucess Award"
 pojawiły się Tweety:
 
Harry: "Dziękuję wszystkim, którzy głosowali... Kochamy was, nawet nie boli mnie prawie w specjalnych miejscach"

Liam: "Dziękuję wszystkim fanom za głosowanie!"
 
Niall: "Dziękujemy za wszystkie głosy! Jesteście NIESAMOWICI!"
 
 
Greg Horan: WoW! Global Sucess Award! Cudownie! Jestem niesamowicie dumny z
mojego małego braciszka i reszty chłopaków! WOOA!"
 
Simon Cowell: "Gratulacje 1D! Global Sucess Award  roku! Jestem naprawdę szczęśliwy!"
 
Simon Cowell: "Naprawdę dziękuję, że oddaliście na nich tyle głosów. Jesteście świetnymi fanami!"
 
Później na Tweeterze trawały akcje,  wspierające idolów w nagrodzie "Best British Video". Wystarczyło, żeby napisać: #BRITsOneDirection
 
Liczyło się jedno z jednego konta. Wspierając 1D, Lottie, Gemma, Greg, Simon, Keith (dziadek Louisa) i Nicol opublikowali właśnie takie Tweety.
 
Musicie przyznać, że naprawdę świetnie się spisali! ♥
 
 
I kiedy już myślałam, że nic lepszego stać się nie może...
 Okazało się, że Directioners piszących #BRITsOneDirection jest wystarczająco dużo, aby chłopcy wygrali drugą nagrodę- "Best British Video"!
 
AAAAAAAAAAAA!
 
I oczywiście Tweety:

1D: "Dziękujemy za najlepszych fanów na świecie, którzy na nas głosowali! Kochamy was!"
 
Keith Tomlinson: "Świetna robota, 1D Family! Jesteście najlepszymi fanami świata!"

Simon Cowell" Dziękuję wszystkim, którzy głosowali na BSE! Gratulacje dla chłopaków i dla Bena,
który zrobił te teledysk!"

OMG!!!!!!!


Chłopcy, odbierając nagrodę"Best British Video"zawołali: Dziękujemy Ben Winson!
 
A potem Louis pomógł zejść Niallowi ze sceny, bo biedny nadal miał kule :(

Oczywiście, BRITs uwieńczyło 1D puszczając ich wideo, do tego napisali na TT, że wygrali w 2 kategoriach!

Hahaahahaha... A teraz odpalcie wideo: http://www.youtube.com/watch?v=4NEePF81LuE&feature=player_embedded

I zobaczcie na komentarze! Jest całkiem sporo typu: "Tak! Ktośtam wygrał!"

Ale nie widać ich, gdyż... Directioners opanowali komentarze! Cały czas widzę tylko 1D, 1D, 1D!

A większość z nich jest z POLSKI!!!!!

Macie kawałek: https://vine.co/v/MZpb2mUbPuu

Jestem so so happy right now... I przede wszystkim dumna z naszych chłopaków!!!!

Jednokierunkowych wam życzę! Czuję, że ta noc była niezapomniana!







Bezpośredni odnośnik do obrazka

Agawa♥



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K