-->

niedziela, 23 lutego 2014

#47 Z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY- cz. 2

 Witajcie!
Dzisiaj 2 cz. z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY xD

Wiem, że to jest trochę krótki post, ale musicie mi to wybaczyć.

(via dużo stronek inter.)

 11. Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary, rzuciłeś w Perrie stacjonarnym krzycząc "Call Me Maybe!"

12. Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Liam: Pytałeś się Perrie czy jest wolna..

13. Harry: Nie byłem aż tak pijany..
Niall: Stary biegałeś po komisariacie i krzyczałeś, że znalazłeś wioskę smerfów.

14. Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Wziąłeś mojego chomika i zacząłeś nim rzucać krzycząc " Pikachu wybieram Cie!".....


15. Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Człowieku! Pytałeś się swojej matki czy ma dzieci!

16. Liam: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Wziąłeś mojego kota i pytałeś się co zrobił z Mufasą..

17. Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Lou: Stary stanąłeś na barierce od balkonu krzycząc "Jack come back!"..

18. Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Liam: Trzymałeś się kraty ściekowej krzycząc "Za co mnie zamknęliście?!" !

19. Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Godzinę macałeś wieszak mówiąc, że lubisz ciche kobiety..

20. Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Stary wbiegałeś w ścianę krzycząc "peron 9 i 3/4"

To na razie tyle.



Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K