-->

poniedziałek, 24 lutego 2014

#48 News

Witajcie, a raczej dobry wieczór!

Chcę nadmienić, że już niedługo zacznę publikować imaginy. Parę osób mnie prosiło, zresztą
obiecałam Wam to, niestety :(
 
Z góry przepraszam za ich okropność i niedołędztwo (istnieje takie słowo?) oraz,
że niestety nie będą miłe do czytania. Oczywiście, wszyscy naokoło piszą, że
na pewno tak nie jest, że będą świetne, ale może jak przeczytacie prolog, to
stwierdzicie, że są naprawdę niewarte uwagi i dacie mi spokój :D
 
Dzisiaj newsy:

1. Zayn z Brookley (to jego chrześniaczka---> dla niewtajemniczonych)

 
2. Zayn zmienił profilowe na Twitterze:
 
 
3. Louis został ambasadorem akcji charytatywnej; na TT prosił o wsparcie.
 
Pomaga ona dzieciom z porażeniem mózgowych. To takie sad...
 
Tu macie link do tej stronki (mi nie odpala :( )
 
 
4. Zayn ma nowy tatuaż:
 
 
5. Harry wstawił na TT:
 
 
6. Akcja przeciwko przemocy, w której wezmą udział 1D:
 
 
 
To tyle. Ja lece i mam nadzieję, do jutra!
 
Agawa♥
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K