-->

wtorek, 18 lutego 2014

#40 Z serii: NIE BYŁEM AŻ TAKI PIJANY - cz. 1

Witajcie!

xD

Dzisiaj specjalnie dla Was z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY:
(ostrzegam skopiowałam je z różnych stronek i trochę poprawiłam)

1. Louis: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Stary, udawałeś Mario, uderzałeś łbem o wszystkie ściany i chciałeś zjeść muchomora!

2. Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Niall: Stary, kręciłeś talerzem w mikrofali i krzyczałeś: DJ MALIK!

3. Harry: Nie byłem aż tak pijany.
[T.I.]:Kochanie, podszedłeś do mojej mamy i powiedziałeś, że wczorajsza noc była super...

4. Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Człowieku, podszedłeś do lustra i zacząłeś się wydzierać 'O MÓJ BOŻE, TO ZAYN MALIK!!' i dawałeś sobie autografy!

5. Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary, poszedłeś się wysikać na środku działki i sikając kręciłeś się w kółko krzycząc ''JESTEM SPRYSKIWACZEM!'

6. Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary, rzuciłeś się na starego faceta z brodą i wrzeszczałeś: Dumbledore ty żyjesz !

7. Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary podchodziłeś do każdego pudła i krzyczałeś 'TO TY ZABIŁEŚ HANKĘ'

8. Louis: Nie byłem aż tak pijany.
Zayn: Stary, podeszłeś do Baby Lux i powiedziałeś : "Niall, nie martw się urośniesz".

  9. Harry: nie byłem aż tak pijany.
Zayn: Stary, dzwoniłeś do królowej i pytałeś czy da się wyciągnąć na drinka.

  10.Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: Stary, podszedłeś do lustra i zacząłeś krzyczeć: "EYY! TO TY JESTEŚ NIALL HORAN Z 1D? O MATKOOOO!"


Chcecie następną część?






Mrrr ~~Crazy Mofo
Ok, kończę. Pa!

Agawa♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K