-->

poniedziałek, 17 lutego 2014

#39 Imaginy z gifami- cz. 13 ♥

Witajcie!

Co u was?
Dzisiaj czas na... imaginy z gifami!

1. Ty: Hejka, chłopacy! Ktoś idzie ze mną po zakupy?
 *cisza*
Ty: Okej, Niall, ty pójdziesz!

N: Och, [T.I.], wiem, że zrozumiesz... Nie idę, jestem zmęczony...
Ty:  Wiem, Niall, ty zawsze jesteś zmęczony. No, to chociaż ty, Harry!

Harry: Ee, zdaje mi się, czy mam coś do zrobienia?

Ty: Zdaje ci się. >< Chodź, po drodze wstąpimy do Nandos...
Niall: Wiesz, [T.I.], że JA chętnie z tobą pójdę....
2.  Reporterka: Niall, chcesz może powiedzieć coś rodzinie, przyjaciołom?

Niall: [T.I.], pamiętaj, myślę o tobie cały czas i...

Liam: Mówiłem, z dala od [T.I.]!


3. Liam: Każdego dnia, gdy patrzę na ciebie, widzę anioła/...


Ty: Wszystko ok?

4. Liam: Tylko się teraz nie ruszaj, Tommo. Moja wieża z filiżanek jest już
prawie gotowa!

Harrry:  Hej, Louis, [T.I.] przyjechała!

5. Ktoś: [T.I.] jest taka wredna... Nie warta uwagi...


6. Ty: Kto chce buziaczka?

7. Niall: I wtedy właśnie zrozumiałem, że [T.I.] to dziewczyna dla mnie! Nie mógłbym bez niej...

Louis: Przykro mi...


Louis: Ale ona jest zajęta!

8.  Harry: A teraz pokaże wam, kto jest największym ciachem...


9. Ty: Chciałabym, żeby Harry tu był...

Harry: Hej, I'm Harry!


10. Zayn: Jak jeszcze raz się zbliżysz do [T.I.]....

Tak wiem, okropnie kiepskie. Sorka, nie jestem w tym dobra...

Na razie!


Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K