-->

wtorek, 25 lutego 2014

#49 Imaginy z gifami- cz.14

Hejka!

Dzisiaj mam dla was moje badziewne imaginy, o których już pewnie słyszeliście xD

Są nieco dłuższe, aby wynagrodzić wam  "chwilowy" brak imagina.

A więc... paczajcie i komentujcie!
 
1. Louis: A wiesz, że podobno w jakimś kraju, jak mężczyzna urodzi dziecko to dostanie 1mln euro?
 
Zayn: Ok, a teraz dawać kasę!!!
 
 
2. Louis: A teraz, jak już jesteśmy w łazience [T.I.], porozwalamy jej kosmetyki, pobrudzimy
podłogę i zabierzemy te małe pędzle do makijażu... Hihi!

Zayn: Ale tak nie może być, bo...!
 
Louis: Ciiiiiiii!
 
Zayn: *krzyczy* [T.I.], Louis chce ci zdemolować....!
 
Louis:
 
 
3. *Niall widzi, jak niesiesz tacę pełną jedzonka*:
 
 
4. Przyprowadziłaś Zayna i Nialla do przedszkola, gdyż musiałaś odpracować pracę
społeczną, a nie chciałaś ich zostawiać samych w domu. W pewnym momencie
pani przedszkolanka mówi: A teraz wszystkie dzieci skaczą wysoko jak kangury!
 
 
Pani: Czas na przerwę! Zapraszam wszystkie dzieci do stołu na orzeźwiającą wodę!

Louis: Jakie to dobre! Nigdy nie piłem!

 
Pani: Ojoj, jaki cudownych chłopczyk! Chodź, usiądź na krzesełku, zjesz z nami obiadek...
 
 
5. *Mama wraca z wywiadówki*

M: Kochanie, co mają znaczyć te liczne pały z angielskiego?
 
Ty: Ups...
 
Mama: Tak dalej być nie może! Będziesz miała prywatnego nauczyciela z angielskiego! 
 
Ty: Nie... Błagam...
 
*dzwonek*
 
M: *otwiera drzwi* [T.I.], chodź tu! Twój nauczyciel przyszedł!
 
Ty: O.o
 
H: Jestem pan Styles, miło mi.

 
6.  Niall: [T.I.], przyjdziesz na dzisiejszą dyskotekę?
 
Ty: Nie wiem, napiszę ci esa.
 
*potem*
 
*Niall odczytuje twojego esa*
 
" Niestety, nie przyjdę. Baw się sam!"
 
Niall: Nie...
 
 
*po chwili przychodzi drugi esemes*

"Żartowałam, ciemnoto. Widzimy się wieczorkiem"
 
N: Że what???
 
 
Niall: Aha... ufff!

*Wieczorem, impreza*
 
Niall: [T.I.], wyglądasz niebiańsko!
 
 
 7. via jakaś stronka
 
Niall: Nie rób tak, robisz mi wioche.

Taylor: Przecież wystarczy , że z tobą jade.

Niall: Masz racje.
 
8. Widzisz 1D, wchodzą do twojego pokoju. Twoja reakcja:

 
9. Ty: Harry!

Harry:



H: Cześć, [T.I.]!

Ty: Czy wiesz, jaki dzień jest dzisiaj?

H: Eee... niedziela?



Ty: *faceplam* Zacznę inaczej... czy wiesz, kto dzisiaj ma urodziny?

H:

Harry Styles gif <3 - harry-styles Fan Art

Ty: Właśnie! I powinieneś coś zrobić może?

Harry: Wszystkiego najlepszego?
 
Ty: Harry, jak tak całkiem poważnie mówię.
 
Harry: Hmmm, nie kupiłem ci prezentu, bo wyobraź sobie, że Liam rozlał
cały dżem na podłogę, bo jadł go widelcem i musiałem sprzątać... Ale może...
 
 
10. Zayn: Mam pytanko...
 
Ty: Tak?
 
Zayn: Więc... nie wiem jak zacząć... Nie jestem w tym dobry...
 
Ty: Wal prosto z mostu!

Z: Kocham cię, [T.I.], jak nikogo innego, jesteś moim życie i oczekiwaniem, nie wiem,
czy się zgodzisz, ale musisz... Wyjdziesz za mnie?
 
 
 
Ty: Tak, bałwanie! Już myślałam, że nie zapytasz!
Zayn: Hehe..

 
Zayn: Czy ty właśnie się zgodziłaś??!

Ty: Tak!
 
Zayn:
 
 
Mam nadzieję, że wam starczy. Więc... żegnajcie!

Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K