-->

niedziela, 2 marca 2014

#54 Z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY- cz. 3

Hejo!

Cóż... Zaskoczyło mnie pozytywne przyjęcie mojego imagina przez was...

A teraz szczerze: Naprawdę uważacie, że on jest świetny? Jesteście pewni, że podczas
czytania go nie byliście pod wpływem czegoś alkoholopodobnego xD ?

Parę osób pytało już mnie, kiedy będzie następna część. Musicie uzbroić się w cierpliwość
i dać mi trochę czasu, aby go przepisać.

A tymczasem...

Dziś 3 cz. z serii: # NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY!

21. Lou: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Przyłożyłeś sobie buta do ucha krzycząc "007 zgłoś się!"

22. Liam: Nie byłem aż tak pijany!
Zayn: Pytałeś się mojej babci czy Czerwony  Kapturek doszedł szczęśliwie!

23. Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Chciałeś zjeść jabłko z mojego iPhona..

24. Niall: Wcale nie byłem, aż tak pijany!
Zayn: Klaskałeś pod gołym niebem czekając, aż spadnie lodówka z Kinder Mleczną Kanapką..

25. Harry: Nie byłem aż tak pijany!

Liam: Zmoczyłeś sobie spodnie i krzyczałeś, że wody Ci odeszły.

26. Niall: Nie byłem, aż tak pijany!
Harry: Zjadłeś tubkę pasty do zębów, bo myślałeś, że to jedzenie dla astronauty..

 27. Niall: Wcale nie byłem, aż tak pijany!
Lou: Chciałeś się opalać przy słoneczku Gadu Gadu.

 28. Zayn: Wcale nie byłem, aż tak pijany!
Harry: Mówiłeś, że twoją ulubioną mimiką twarzy jest " poker twarz "
Zayn: Chyba poker face ?
Harry: Wiesz mi się też tak wydaje.


29. Louis: Nie byłem, aż tak pijany.
Niall: Stary, spytałeś się swojej dziewczyny czy jest wolna.

30. Harry: Nie byłem aż tak pijany.

Zayn: Stary, spytałeś się krzesła czy możesz się dosiąść.  ...


Mam nadzieję, że się podobają :)

Pamiętajcie, że nie są moje autorskie! Żeby nie było!




Agawa♥


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K