-->

czwartek, 27 marca 2014

#70 Zaległe news (sporo, a nawet więcej niż sporo)

Witajcie!
 
Wpadłam tylko na chwilę, aby nadrobić te najistotniejsze newsy.
 
1. Z mojego kalendarza wynika, że... Ernest ma dzisiaj imieniny!
Mimo, że nie obchodzą ich w UK, to przecież chyba w Polsce możemy?
 
 
2. Nowa biografia 1D do zamówienia tutaj
 
 
3. W piątek Niall uczestniczył w livestreamie 5SOS:
 
 
 
 
Mmmm... Horan...
 
 
 





I z 5SOS:
 
 
 
 
4. Niall w niedzielę w Londynie:
 
 
 
 
5. Liam w klubie Funnky Buddcha:
 

6. Tablica pamiątkowa za sprzedaż biletów:
 
 
7. Chłopcy na molo w Clevedon (krążą plotki, że będzie nowy teledysk lub to rozpoczęcie trasy WWA)



Poniedziałek:
 
 





Wtorek (ja tam różnicy nie widzę xD):


 












 
A to z serii: Ubierzmy wszyscy jednakowe bluzy, ale nie mówmy nic Harry'emu:
 

8. Gify z Tumblra:
 
 





9. Niall na przyjęciu Irish Community Reception w pałacu Buckingham:
 










10. Harry i Liam wybrali się we wtorek na premierę książki Lou:
 
 
 

Hahaha czemu mnie tam nie było?
 


 
11. Niall, Harry, Louis i Liam we wtorek pod studiem:
 











(cool czapa)
 

12. Harry i Niall dzisiaj pod studiem:
 




 

13. Zdjęcia Theo:
 



14. Różne foty z TT i IG:
 








15. Jeszcze trochę z Tredrock:
 






16. I na koniec trochę zaległych zdjęć z fanami od piątku włącznie:
 

































Ta poniżej dziewczyna się powtarza:



























 


















 Sami przyznacie, że trochę tego jest...
 
Uff, wyrobiłam się przed północą xD
 
Nie wiem, czy uda mi się coś jutro wstawić.
 
I jestem na haju.
 
Jednokierunkowych i niech los zawsze wam sprzyja!
Agawa♥











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K