-->

środa, 5 marca 2014

#57 Z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY- cz. 4

Witajcie!

Wow! I doszliśmy już do 4 cz. serii: #NIE BYŁEM AŻ TAKI PIJANY!

Miłego czytania xD
31. Niall: Nie byłem, aż tak pijany.
Louis: Stary, chciałeś wyrzucić lodówkę.
Niall: CO?! Co ten alkohol ze mną zrobił. *Idzie zamknąć się w łazience.*

32. Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Stary, spędziłeś dobre pół godziny w wannie szukając Nemo.

33.  Zayn:nie byłem aż tak pijany
Niall : Stary wszedłeś do kominka krzycząc "na pokątną" 


34. Louis: Wcale nie byłem, aż tak pijany!
Niall: Stary wszedłeś do szafy i krzyczałeś "Narnia ?!"

35. Harry: Wcale nie byłem, aż tak pijany!
Zayn: Człowieku pytałeś się swojej matki czy ma dzieci.

36. Zayn: Wcale nie byłem, aż tak pijany skoro pamiętam ten złoty kibel w domu Harr'ego!
Niall: Tak przy okazji to był puzon, a Ty do niego nasrałeś.

37. Zayn: Wcale nie byłem, aż tak pijany!
Harry: Wszedłeś mi do kabiny prysznicowej i pytałeś się co taka ładna panna robi sama,
 goła w deszczu.

38. Harry: Wcale nie byłem, aż tak pijany!
Lou: Wpisałeś w Google Harry Styles i oglądałeś zdjęcia wyklinając go i mówiłeś, że ma zajebistsze loki od Ciebie.

39. Harry: Nie byłem, aż tak pijany !
Liam: Spytałem się Ciebie, która godzina, a Ty wyciągnąłeś z kieszeni termometr i powiedziałeś, że czwartek.

40.  Louis: Nie byłem aż tak pijany..
Zayn: Stary, dałeś mi swoją skarpetę mówiąc: Zgredek uwalniam cię!





Jak tam? Żyjecie? Bo mnie 37 rozwala totalnie!

Papatki!

Agawa♥



2 komentarze:

Szablon by S1K