-->

niedziela, 23 marca 2014

#68 Dużo news+ urodziny Phoebe i Daisy

Hejka!
 
Właśnie wróciłam z... wyjazdu (nazwijmy to tak) i mam dla was trochę
newsów.

Dzisiaj są urodzinki Phoebe i Daisy!
Happy Birthday!


Urodziły się dokładnie 23 marca 2004r., czyli kończą dziś po 10 lat!




Bezpośredni odnośnik do obrazka

Dodam pare ich zdjątek żeby nie było:















A tu macie takie kolażyki tych słodziaków:




Oki, to teraz przechodzimy do newsów:

 Zdjęcie specjalnej edycji płyty MM:
 
 
 Oto zdjęcie chłopaków z jakiegoś z ostatnich dni (cudne):
 
 
Niall na TT:
 
 
 
 

 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka
 
I był dosyć... aktywny, dużo tego, więc nie będę tłumaczyła:
 
 

 Potem Liam na TT:
 
"Lol właśnie zobaczyłem na TT ludzi którzy myślą, że jestem gruby (?). Nigdy
nikt tak na mnie nie mówił, nawet gdy mieli skłonności przez przesiadywanie w McDonaldzie"


Louis:
 
"Bardzo ważne zwycięztwo dzisiaj! Jesteśmy wielkimi szczęściarzami którzy
mają takiego świetnego menadżera!"

  I Hazz:
 
"Nie potrafię grać w gry z ludźmi, którzy nie potrafią grać w gry"
 
"Prawie się przewróciłem"
 
 
Sesja zdjęciowa dla Irock:
 
 
 
(mmm)
 
 
 
(to najlepsze)
 
 
 
(sexy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I takie razem:
 
 
Takie coś:
 
 
I takie coś:
 
 
I Tredrock:
 
 
(jak zobaczyłam to zdj na początku to myślałam, że to sztuczna gałka xD)
 
 
 
 
I coś takiego sweet znalazłam (ojoj):
 
Dobra, mam nadzieję, że nie złościcie się na mnie, że mnie nie było.
 
Lece!
 
Agawa♥
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K