-->

środa, 19 marca 2014

#67 Newsy

Hejka!

Od razu przepraszam za nieobecność. Dostałam, niestety klątwę, jaką jest kara na tablet,
ale udało mi się teraz tak nielegalnie wejść i zobaczyć, że... jestem daleko z newsami!
A jest ich duuuuużo, więc zaczynajmy!

Harry ZNOWU zmienił profilowe na TT (co on jakiś niezdecydowany? xD)

I cóż... Zayn też:


Hazz na TT:


I na IG:


I Zaynster na TT:


Liam:


Niall:


I Niall na IG:


Na bluzce ma napisane:"Kiss me, I'm Irish" :D

Śpiący Harry w samolocie:


I na lotnisku:



Niall z fankami:













I opuszczając próbę:







Harry z fanką w Londynie:




Na występie Jacka Whitealla:







A to jest prześliczne. Urzekło mnie <3



via. One-Direction-Poland

A także 1DHQ ogłosili, że 19 kwietnia z okazji Record Store Day zostanie wydana limitowana edycja singla 'Midnight Memories' na PŁYCIE WINYLOWEJ! Płyta będzie zawierać dodatkowo utwór "Rock Me" (live z TIU) oraz wcześniej niewidziane zdjęcia zespołu. 



Liam i Harry są w drodze na spotkanie ze zwyciężczyniami w konkursie Treckstok. A wygrać można było właśnie spotkanie z nimi, w formie randki - kolacja.





Treckstock:


Uff, dużo tego. Mam nadzieję, że na razie wam starczy

Agawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K