-->

piątek, 28 marca 2014

#71 Podziękowania specjalne

Witajcie!

Szczerze? Nie mam pomysłu na dzisiejszego posta, który byłby
w miarę krótki...
 

Postanowiłam więc, że podziękuję wam wszystkim za wyświetlenia w różnych językach,
tak, aby na pewno mnie każdy zrozumiał, bo obecnie czyta to 12 krajów
(Polska, Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Irlandia, Francja, Holandia,
Rosja, Arabia Saudyjska, Chiny, Włochy i Szwecja)
 
A więc...
 
DZIĘKUJĘ CI POLSKO ZA TE WYŚWIETLENIA! NAWET NIE WIECIE,
ILE DLA MNIE ZNACZĄ!

THANK YOU, GREAT BRITAIN! YOU DON'T KNOW HOW
THIS VIEWS MEAN TO ME!


DANKE DEUTSCHLAND FÜR DIESE ANSICHTEN! NICHT EINMAL WISSEN,
WIE VIELE GEMEIN ZU MIR!



شكرا لكم على هذه وجهات نظر سعودية! لا يعرفون حتى

إيل تعني بالنسبة لي!

RAIBH MAITH AGAT AS NA THUAIRIMÍ ÉIRE!

NÍ FIOS EVEN CONAS MÓRÁN BRI DOM!


THANK YOU, IRELAND!
YOU DON'T KNOW HOW THIS VIEWS MEAN TO ME!
 
MERCI POUR CES FRANCE VUE!
NE SAVENT MEME 

COMMENT beaucoup pour moi!

BEDANKT VOOR DEZE UITZICHT NEDERLAND!
Niet eens weten hoe veel voor mij
!
TACK SVERIGE FÖR DESSA UTSIKT!
INTE ENS VET HUR
mycket för mig!


СПАСИБО России за эти взгляды!
Даже не знаю,
Сколько мне!

GRAZIE ITALIA PER QUESTI VISTA!

NEMMENO SAPERE Quanto a me!

感謝您為這些中國顯示器! 甚至不知道 多少錢給我!

THANK EVERY SINGLE ONE OF YOU♥!
Dobra, to ja już teraz was ładnie żegnam :(
Jednokierunkowych!



Agawa♥
 















 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K