-->

sobota, 8 marca 2014

#60 Newsy

Witajcie!
 
Dzisiaj czas na newsy:
 
Harry na TT:
 

Louis na TT:

 "Świetna robota z chłopcami z Good Charlotte dziś!"


Niall na IG:
  Niall na TT:

"Dalej, Szkocja! Oddajcie mi przysługę!"

"Miałem świetny dzień! Dalej, Irlandio! To jest rozbrajająca gra!"

Od 2"

"Niech się chrzani każde światło uliczne w Londynie! To nie jest śmieszne, 3 godziny zajął mi powrót do domu!"

"Patrzcie, kto posprzątał mój dom!"

"Mój dobry przyjaciel z USA- 2 premiery od 7 do 9 wieczorem"
 
"Wreszcie nadchodzi  świetny czas pisania! Z moimi ulubionymi pisarzami! Nie mogę się
doczekać!"
  
 
 
Zayn na IG:
 
 
 
Nowe zdjęcie z akcji charytatywnej Louisa:
 


Zayn w Londynie:



I Louis z fanką:


To na razie tyle :) Przypominam, że jutro jest

OGÓLNOPOLSKI DZIEŃ POLISH DIRECTIONERS!

Nie zapominajcie!

Agawa♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K