-->

wtorek, 4 marca 2014

#56 Imaginy z gifami- cz. 15

Witajcie!
 
Dzisiaj tak wcześnie dodaję posta, bo mam dopiero na 8:50 lekcje.
Więc pomyślałam sobie, że dodam imaginy z gifami!
 
 
1. Harry: Kupiłaś mi tego kotka?
 
Ty: Tak, czeka w salonie...
 
 
2. Harry: A wiesz, że [T.I.] zaprosiła mnie na randkę?
 
Niall: Weź ty się puknij... 
 
 
3. N: Idziemy na koncert 5SOS?
 
Ty: Miałam iść z Liasiem...
 
N:
 
 
 
4.
 
 
5. N: Ratuj, skończyło nam się jedzenie!
 
 
6. Ty: Co ty odwalasz?
 
Nialler: Bo ja chciałem zobaczyć jak to jest robić sobie make-up...
 
 
7. Ty: Lou, zajmiesz się Juniorem?
 
Lou: A jak to się robi?
 
 
*przychodzi Niall*
 
N: Wiedziałem! Zawsze wiedziałem! Uwielbiasz uchodzić za przedszkolankę, co nie?
Masz jeszcze to:
 
 
8. Ty: Udowodnij, że jesteś sexy!
 
H:
 
 
9.  Ty: W życiu nie widziałam większego słodziaka...
 
Liam:
 
 
Ty: Niż Niall...
 
N: Haha, wygrałem!
 
 
10. Zayn: [T.I.] kupiła takie piękne, złote, brylantowe łyżeczki!
 
Liam: Nie przekonasz mnie...
 
 
Zayn: A tam były wygrawerowane nasze imiona...
 
L: Daruj sobie...
 
 
Zayn: I było napisane: I ♥ Liam
 
L: Ok, wyjdę jej na przeciw:
 
 
Żegnajcie!
 
Agawa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K