-->

wtorek, 11 marca 2014

#63 Imaginy z gifami- cz.16

Witajcie!

Co powiecie na imaginy z gifami? Zaczynamy!

1. Louis: Harry, patrz!
 
H: Co?
 
Louis: Patrz, tam jest [T.I.]!
 
 
2. *Zayn dzwoni do ciebie*
 
Z: [T.I.]... Kocham cię!
 
 
3. Ty: Harry...
 
H: Tak?
 
Ty: Jestem w ciąży...
 
 
4. A jak przebiegniesz 20 km to dostaniesz buziaczka...
 
H:
 


*później*
 
H: OMG... chyba mi serce stanęło...
 
 
 
5. Niall: Elllo!
 
 
Ty: O co ci...?
 
N: Załatwiłem już papiery ślubne!
 
 
Ty: Ale ja nie mam jeszcze 18 lat!
 
Niall: Ale jak to... :(?
 
 
Ty: Ale nie martw się, zapytam rodziców o zgodę!
 
 
6. Ty: No daj spokój! Nadal się będziesz na mnie fochać?
 
H:*obrażonym głosem* nie focham się...
 
Ty: To się uśmiechnij!
 
H:
 
 
7. H: O.o moja narzeczona! Idę tam!
 
Liam: Ile razy mam ci powtarzać! Z dala od [T.I.]!
 
H: Nie, puść mnie! Ja chcę do [T.I.]!
 
 
8. *jutro jest ślub- twój i Liama*
 
Liam: No proszę, Zayn, przećwiczmy to ostatni raz!
 
Zayn: No nie!
 
Liam: Proszę!
 
Zayn: Ok, ale ostatni!
 
Liam:*klęka* i myślisz, że jej się spodoba? A może by tak zamachać ręką?
 
Zayn: OMG daj spokój, matole!
 
 
9. Louis: No proszę, mogę ci coś pokazać?
 
Ty: Nie!
 
Louis: Proszę...
 
 
Ty: No dobra, niech ci będzie!
 
Louis: To popatrz na mnie i powiedz: widziałaś kogoś bardziej seksiastego?
 
 
Ty: Sama nie wiem... nie przekonałeś mnie...
 
L: A teraz?
 
 
10. **wchodzisz do pokoju*
 
H:
 
 
Ty: Co ty odwalasz?
 
H: Nic..
 
 
To trzymajcie się, ja lecę na polski... Uh
 
Agawa♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K