-->

sobota, 15 marca 2014

#66 Z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY- cz. 6

Witajcie!

Czas na 6 cz. z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY

Macie jakieś fajne pomysły na posty? Coś, co was najbardziej interesuje? Piszcie!

51.  Lou : Nie byłem aż tak pijany ....
Zayn : Koleś pytałeś się piekarnika czemu jest taki gorący ....


52. Harry : Nie byłem aż tak pijany ....
Paul : Powiedziałeś że Taylor to najpiękniejsza dziewczyna na świecie .....
Harry : ..........
Paul : ...........
Harry : O ku*wa            


53.  Zayn: Nie byłem aż tak pijany ....
Liam : Ubrałeś kabaretki i stałeś pod latarnią krzycząc " to was szczęśliwy dzień chłopcy "


54. Niall : Nie byłem aż tak pijany ....
Harry : Wyrzuciłeś lodówkę przez okno ....
Niall : ...........
Harry : ..........
Niall : ............
Harry : .................
Niall : Boże kochanie nic ci nie jest ..... < biegnie do ogródka >


55. Liam : Nie byłem aż taki pijany ......
Lou : Poprosiłeś Dan żeby ścięła włosy i oddała Lokiemu bo ten gubi sierść.


56. Lou : Nie byłem aż tak pijany .......
Harry : Zaglądałeś pod spódnice, każdej napotkanej kobiecie w poszukiwaniu małp.


57. Harry : Nie byłem aż tak pijany .....
Zayn : Przyczepiłeś sobie dzwonek do wisiorka i udawałeś owce .....


58. Zayn : Nie byłem aż tak pijany .......
Niall : Próbowałeś ujeżdżać pluszowego konia .....


59.  Niall : Nie byłem aż tak pijany .....
Lou : Chciałeś wejść na dach i wlecieć przez komin jak Mikołaj .....
Niall : Mówiłem że nie byłem pijany ....
Lou : .........................


60.  Liam : Nie byłem aż tak pijany .....
Zayn : Podszedłeś do Paula i zapytałeś się jak on to robi że jest tak chudy ....

via. NeverSayNever


Agawa♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K